Marthe Kristin Kongshaug

Autorisasjon (1992)

Marthe Kristin Kongshaug er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

att jag tänkte att jag ville ge henne en chans trots dåliga rec innan, skulle ja inte gjort. ..

Att bli behandlad så fruktansvärt dåligt av en läkare har jag aldrig blivit!
Att jag ville ge henne en chans trots dåliga kommentarer innan så kanske hon är bra mot mig tänkte jag.... Fel fel fel, stressad och lyssnade inte ett ord på hur jag mådde och kände. .. slängde papperna framför mig och börja prata i telefon. .. allmänt otrevlig. ..

Faglig flink og effektiv

Kongshaug får ufortjent mye kritikk her, synes jeg. Hun er tross alt lege, ikke psykolog. Hun tar faglig gode avgjørelser og er effektiv, konkret og direkte i samtaler. Hun tilbyr absolutt det man behøver av en fastlege.

Mycket nojd med denna lege!

Jag ar svensk och flyttade till Oslo for ett ar sedan. Jag har haft denne legen och fatt hjalp med det jeg trenger. Mycket imponerad av snabb och proffessionell hjelp. No bullshit- Jeg anbefaller denne legen varmt.

Fin og jordnær lege!

Hun møter oss på en sympatisk måte. Snakker til datteren min på en fin måte. Enig med andre her - denne legen får urettmessig mye kritikk. Jeg synes hun virker både sympatisk og flink i yrket sitt!!! Fortsetter hos henne. Vi fikk time på dagen og ble behandlet med respekt, og vi kommer gjerne igjen.

Avlyser time uten å si fra til pasient

Jeg skulle til henne for første gang, ventet i 40 min, ble stresset da en kvinnelig lege stormet ut, som viste seg å være henne. Jeg fikk ingen beskjed og ble henvist til å trekke kølapp til en annen lege..