Marthe Kristin Kongshaug

Autorisasjon (1992)

Marthe Kristin Kongshaug er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

ikke fornøyd

Det er et hovedproblem på dette legesenteret at de mangler kontorpersonale. Som en følge av dette, er det vanskelig å komme gjennom på telefonen, og få kontakt med legen. Når man har fått time, ringer telefonen hos legen, og man må vente også i sin egen time. Jeg opplevde det som for vanskelig å få tak i legen, dernest problematisk at andre pasienter ringte i "min" tid, og har derfor byttet lege. Lege Kongshaug var helt ok, men rammebetingelsene gjorde at jeg etterhvert ble svært misfornøyd.

Ekstremt dårlig til å håndtere meg som menneske og "pasient"

Hun er sikkert flink faglig, men hun har ingen evne til å håndtere meg som verken menneske eller pasient. Tar feil av meg og andre pasienter, ser meg ikke i øynene, total mangel på humor, husker ikke mellom hvert besøk.

Må ha for mye å gjøre

Var uheldig å ble tildelt denne legen som fastlege da jeg meldte flytting til Oslo. Måtte alltid vente lenge på å komme inn, selv om jeg hadde time. En gang så satt jeg to timer og ventet, men ble sendt hjem da det endelig ble min tur, med beskjed om at hun ikke hadde tid til meg. Ble ikke tatt seriøst, måtte bestille flere timer om jeg ville ta opp mer enn én ting, selv om det bare var småting, (f.eks om jeg hadde vondt i halsen og en stiv skulder, så måtte jeg bestille ny time for at hun skulle ha tid til å se på skulderen). Styr unna! Så kanskje de pasientene hun har får litt mer av tiden hennes...

Bedre nå enn tidligere

Syns Marthe har forbedret seg veldig fra sist gang jeg var hos henne. I dag tok hun seg tid til å høre og slo til og med av en liten spøk.

transportbånd

hører ikke på deg, alt for raskt. Kommer med 5 problemer, fikk hørt 3. Med stress og press.