Phuong Ngoc Nguyen

Autorisasjon (1988)

Phuong Ngoc Nguyen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Phuong Ngoc Nguyen

Seriøs og påpasselig lege

Vår fastlege på Grønland Legesenter er hyggelig, påpasselig og flink til å sende saker til spesialisthelsetjenesten hvis det er påkrevet.
Som pasienter gir det oss en god trygghet.

Han er en meget dyktig lege

Dr. Phuong er en meget sympatisk, dyktig og imøtekommende lege. Han tar seg riktig god tid til å lytte og forklare, samt at han setter pasienten foran alt.

Arrogant

Han hører ikke på pasienten. Dr. Nguyen tar ofte mobil midt i samtaler og trakk på skuldrene når jeg innvende mot det.

10år. Anbefaler ham

Rett på sak, humoristisk, forståelsesfull og er effektiv...selvom han tar seg tiden til å høre bør en være direkte og tydelig i hva som er galt / symptomer. Har aldri opplevd noe negativt som de andre skriver om han...Han sier sin mening...god kunnskap. Anbefaler ikke han hvis du er hypokonder og liker å besøke leger for prat...han får jobben gjort punktum! Hadde også hans bror som vikar et år, like flink og effektiv.

verste legen jeg har hatt.

har hatt han her i alle mine år og kan ikke tro jeg har valgt å bytte før nå. han er frekk og lite hjelpsom. om en faktist trenger hjelp og virkelig er syk får man ingen hjelp. han kan starte med å bruke lengre tid enn drøye fem minutter med sine pasienter. forståelse og medfølelse er noe som ikke ligger i hans natur.