Trond Helge Orlin

83 av 2000

Trond Helge Orlin er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trond Helge Orlin

Ikke min type lege

Virker uinteressert og litt upersonlig. Liker mer den "bablete" typen. Kanskje grei for noen, men jeg liker en lege jeg kan prate mer åpent med.

Ikke bra

Hadde Trond som fastlege i mange år. Feier dessverre ting alt for raskt bort. Dårlig lytter. Jovial person, men der stopper alt positivt. Styr unna! Legekontoret i sin helhet er også labert, sure sykepleiere, vanskelig og nå de på tlf osv.

En dårlig lege. Kort sagt.

Jeg har fått ingen hjelp hos denne legen.
Bortkastet tid og penger
Eneste anbefalingen var ofte "Vent til det går over"
Latterlig

kan ikke anbefales

Jeg ble anbefalt Dr. Orlin av helsesekretæren, da den legen jeg egentlig hadde valgt, aldri var tilstede.
Førsteinntrykket av han var helt ok, men så kom jeg i en veldig tung periode psykisk, og Dr. Orlin presterte å bare feie det hele vekk, jeg prøvde å få frem at jeg var litt bekymret fordi jeg drakk så mye alkohol hver dag, men da presterte han å si "hahaha..men da er det jo bare å ta noen antabus da.."

Byttet fastlege etter det og fikk mye bedre hjelp.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg har brukt Trond i ca 13 år, og har ingen planer om å bytte. Han har fulgt meg gjennom kroniske plager, svangerskap, enkle plager, henvist til operasjoner, barneplager, osv. En svært dyktig mann med lite dikkedarer. Han hører på hva du sier, men det er ikke gitt at du får noen "mirakelkur". Han sier ting som de er, og det er ikke sikkert at det stemmer med din oppfatning. Alltid i godt humør, og kjapp i replikken. Føler meg alltid godt ivaretatt hos Trond.