Trond Helge Orlin

84 av 2000

Trond Helge Orlin er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trond Helge Orlin

Slik en lege skal være

Lyttende, interessert og flink faglig (i den grad jeg jeg kan bedømme det som pasient / flittig nettbruker)
Også en hyggelig kar

Endelig en slik fastlege jeg var på utkikk etter.

Hadde forsøkt flere fastleger gjennom årene uten å finne helt det jeg ønsket. Er skjeldent hos lege og har heller ikke noen kroniske lidelser eller problemer. De gangene jeg likevel oppsøker lege hadde jeg ønske om en lege jeg kunne føle tillit til, både faglig og som menneske. En som tok seg tid og som jeg følte åpenhet i forhold til. Orlin tilfredstiller alle disse kravene for meg, og jeg føler meg trygg på å ha en fastlege som "ser" meg, som er faglig dyktig og gir meg inntrykk av at når jeg er der så har han tid til meg.

Ikke bra

Min erfaring med denne legen stiller seg i rekken til de andre som har kommentert vedkommende. Trond har en lei tendens til å avfeie psykiske problemer.
Jeg ble fullstendig utbrent i mitt arbeide og opplevde besøkene til Trond som meget belastende da jeg ikke ble trodd. Byttet lege å fikk kjempegod oppfølging, her er det mye å ta tak i Trond.

Kommer aldri til å bytte

Han er en god samtalepartner, ærlig og har glimt i øyet. Flink til å spørre og lytte. Har alltid følt meg godt behandlet. Jeg har aldri hatt noen alvorlig sykdom, kun småting.

Lyttende, direkte og ærlig

Legen er en dyktig lytter, lar meg snakke ut. Stiller gode oppfølgingsspørsmål. Jeg oppfatter ham som ærlig, at jeg kan stole på at han kommuniserer sine oppfatninger. Virker interessert og nysgjerrig, på et positivt sett. Vurderer og aksepterer mine prioriteringer i forhold til medisinering, der jeg har en restrektiv holdning. En god samtalepartner i forhold til mine behov. Setter av tid, avviser aldri problemstillinger.
Eneste negative erfaring er knyttet til sentralbordet, vanskelig å komme frem. God service på e-post. Har brukt ham i flere år.