Linda Siddiqi

Autorisasjon (2003)

Linda Siddiqi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Siddiqi

sjelden ledig

Linda er en god lege, men det er problematisk at hun har lang ventetid, og at ved mer akutte situasjoner, kan være så uheldig å komme til hennes vikar. Vikaren er meget spesiell, slurvete og ubehagelig, og de gangene jeg har vært hos han, har jeg følt et så overtramp at jeg nå bytter fastlege. Veldig synd, da jeg er veldig fornøyd med Linda.

Aldri tilgjengelig

Har hatt henne som fastlege i et par år, men har kun møtt henne 1 gang. De andre gangene har vikarlegen vært der. Opplevde at hun gjorde jobben sin, den ene gangen jeg hadde time med henne. Den mannlige vikarlegen er flink, men en av grunnene til at jeg valgte Linda Siddiqi var at hun er en kvinnelig lege. Det at hun er så lite tilgjengelig er en av grunnene til at jeg nå bytter.

Legeassistenten, som tar imot timebestillinger er den andre grunnen til at jeg bytter. Hun er veldig uprofesjonell, og forlanger å vite hva som er problemet før hun vil gi deg en time. Hun er i tillegg veldig nedlatende, og gjør det i det hele tatt veldig ubehagelig å skulle bestille en time.

Det er også veldig vanskelig å komme igjennom på telefon, og man blir møtt med info om åpningstider, som om telefontiden er ferdig.

Jeg vil ikke anbefale Linda Siddiqi pga. legeassistenten og det at hun nesten aldri er der.

elendig resepsjon

en kommer aldri gjennom på telefonen. Ringer du i telefontiden, får du beskjed om når telefonen er åpen - som om kontoret er stengt. Andre ganger bare ringer det, og du får aldri svar.

Linda Siddiqi får du sjelden time hos.
Havner som regel hos vikaren, om du ikke vil vente 2-3 uker da.....

veldig varierende

linda har vært min fastlege siden høsten 2008, jeg opplever at hun er svært varierendee i humøret, enkelte ganger er hun fantastisk hyggelig, flink, og imøtekommende. andre ganger virker hun uinteressert,, krass, og uoppmerksom, du vet aldri hva du møter, vikarlegen hennes er veldig snill, men virker ikke fullt like kompetent som henne, og er nok noe spesiell.

Hör inte av sig

Ringde utanför telefontid och blev då ombedd att ta kontakt via mail. Efter att ha gjort det har jag inte fått svar på över en månad. Under all kritik, bytte fastlege.