Morten Sortebogen

Autorisasjon (1992)

Morten Sortebogen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Sortebogen

Tilstedeværende

Endelig en lege som lytter, tar meg på alvor og sørger for at jeg får den medisinske hjelpen jeg treng.

Engasjert og kunnskapsrik

Fokusert, 100 % tilstede for meg som pasient.
Med 2 kroniske sykdommer følte jeg meg ivaretatt og trygg.

Hverdagshelt 😊

Morten Sortebogen har vært fastlegen min i nesten tolv år nå, og jeg har bare flotte ting å si om han. Han tar seg alltid tid og tar problemene mine seriøst, og har et behagelig vesen som gjør at man føler seg trygg. Uansett om det har vært fysisk eller psykisk sykdom, så har han alltid gode råd og er rask til å hjelpe så godt han kan. Jeg stoler veldig på han, og føler meg alltid bedre etter en konsultasjon. Verden trenger flere leger som Morten 😊

Anbefales varmt. Fast fastlege i over ti år

Jeg anbefaler Sortebogen på det varmeste. Selv om jeg flyttet fra Oslo til Bærum i fjor, beholder jeg han som fastlege.

Kun positive ting å si om Sortebogen og teamet. Faglig trygg, engasjert i sine pasienter og ikke minst hyggelig!

Beste legen jeg har hatt!

Morten har absolutt vært den beste legen jeg har hatt.
Jeg flyttet til han for ett år siden og har siden det vært veldig fornøyd.Diagnoser som min tidligere lege ikke har klart å stille har Morten funnet ut av.Han har sørget for at jeg har kommet meg til de spesialistene jeg trengte å gå til og jeg har følt meg godt i være tatt hele veien.
Anbefales på det sterkeste.