Ambroise Eloundou Omgba

Autorisasjon (2000)

Ambroise Eloundou Omgba er en av 17 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Ambroise Eloundou Omgba

Kverulantlegen som ler av deg

Jeg gikk sammen med min samboer som lider av ptsd og har også nerveskader, til denne nye legen for første gang. Hun var flink til å fortelle om hva som hun trengte av hjelp, men han bare vridde på alt hun sa til et eller annet negativt. Han la seg fort opp en mening om henne, og hadde tydeligvis ikke kikket gjennom journalen i det hele tatt. Han tok henne ikke på alvor, og faktisk lo av henne når hun åpnet seg om problemene sine. Senere så googlet han om ptsd midt under timen. Og han var ikke forsiktig med fysiske undersøkelser, som resulterte i et mildt ptsd-anfall som jeg måtte roe henne ned fra. Jeg prøvde å snakke med legen på hennes vegne, men det var som å snakke med en vegg. Han nektet for at det jeg sa kunne være sant, og mente at INGEN leger kunne anbefale noe sånt ( hva med å lese journalen da, for der står det faktisk hva legen har anbefalt, istedenfor å krangle med meg). Jeg ble så provosert at jeg kommer ikke til å bruke han som fastlege, selvom han medisinsk sett kanskje er flink nok for en vanlig person som meg som nesten aldri går til lege. Min samboer har valgt å gå tilbake til den forrige lege, selvom det blir lang reisevei. Vi kan i det minste takke for at det er fritt sykehusvalg . For denne legen bør ikke behandle mennesker.

Den beste legen jeg har fått

Føler meg og mine godt ivaretatt.Han lytter, henviser raskt til spesialister ved behov og tar seg tid å svare om noe er uklar.
En familie på 3 som har hatt han som fastlege siden 2009 og er kjempe fornøyde .

Meget fornøyd

Lytter, tar oss på alvor og gir gode råd. Alltid punktlig og nøyaktig!

Hilsen familie på 3.

Oppriktig interessert og forståelsesfull

Han er lyttende, interessert og forståelsesfull. Gjør grundige undersøkelser, forklarer nøye og tar deg på alvor. Han har alltid god tid til pasienten og er rask til å henvise til spesialister ved behov. det er kort ventetid på timer og han er stort sett i rute. Har hatt ha som lege siden han kom til Bjørkelangen og er veldig fornøyd.

Flink og nøye

Hører på pasienten og tørr å være direkte og ærlig. Grundig i undersøkelsene og er imøte kommende. Jeg får time raskt og han er som regel i rute, hvis det ikke har skjedd noe spesielt.