Anh Thi Tran

Autorisasjon (1993)

Anh Thi Tran er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anh Thi Tran

Den mest uprofesjonell og lite konsentrert legen jeg har opplevd

Jeg har ingen kommentar om hennes faglig kompetanse fordi det er utenom min kunnskap.
Hun er fastlege til mine familie men ikke min. Min sønn har alltid har vært syk og vi er often på Stovnerlegesenteret. Hun er sjelden å treffe og ubehagelig å prate til når man treffer henne. Hun er avvisende og virker ikke at hun tar hensyn til dine plager. Hun glemmer å fortelle om resultatet hun får fra blodprøver og glemmer å sende henvisningen til undersøkelser. Min sønn er 2 år gammel og er heletiden hun vil ikke henvise ham til spesialist.

Hun er elendig og jeg vet ikke hvordan kan hun fortsatt praktisere som fastlege i Stovne legesenter. Unskyld meg for upassende språk bruk.

Min familie bytter fastlegen i dag!

Den verste lege

Hun er useriøse, ikke bryr seg om sine pasienter og deres sykdommer. Tar seg ikke tid for pasienter, men alltid sent. Snakker av og til nedlatende. Veldig misfornøyd. Komme til å bytte fastelege fort som mulig.

Styr unna!!!

Useriøs lege som ikke bryr seg om sine pasienter. Med en gang jeg kommer inn så vil hun bare bli kvitt meg så fort som mulig. Ble fortalt at det var min feil at jeg var kvalm,trøtt og kastet opp på jobb gjennom svangerskapet. Snakker nedlatende til meg og hører ikke på noe jeg har å si. Hjelper heller ikke at hun bare er på kontoret 2 dager i uken. Skal bytte fastlege så fort som mulig.

Legen min :)

Tran har vært min fastege i snart 10 år.
Har ingenting negativt å si annet en at hun ikke jobber hel uke. Må "planlegge" når jeg skal bestille så jeg får henne. Skal sies at jeg kun har hatt behov som kan vente en dag eller to( hals, ørebetennelse o.l)
Kjenner ikke igjen at hun er nedlatende eller ikke har tid!
Jeg kommer ikke til å bytte lege, er kjempefornøyd!

Er aldri på kontoret

Anh må være den eneste legen som ALDRI er på kontoret.
Stort sett er det dr. Chadry som får hennes pasienter.