Rebekka Johnsen Wangensteen

Allmennlegespesialist, barne- og ungdomspsykiater og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barne- og ungdomspsykiatri

Autorisasjon (2002)

Majorstukrysset legegruppe Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ...
Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo
Rebekka Johnsen Wangensteen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rebekka Johnsen Wangensteen

Dyktig lege

Jeg har et veldig positivt inntrykk av Rebekka. Hun virker dyktig og gir god oppfølging. Det er tydelig at noen av de andre ikke så positive tilbakemeldingene ikke har noe med henne som lege å gjøre, men med sentralbordet. Synd at dette gir utslag i vurderingen av henne.

Tydelig og effektiv lege

Jeg har hatt Rebekka Wangensteen som fastlege i flere år og jeg er svært fornøyd. Hun går rett på sak, noe jeg liker og følger nøye opp etter legebesøk om nødvendig. Hun har alltid full oversikt over min sykehistorikk, og er effektiv. Hun kan av og til ha dårlig tid, men slik er det for de fleste dyktige fastleger i Oslo. Det at hun er effektiv gjør at jeg alltid kommer inn på den tiden jeg har bestilt.

Flink og tydelig lege!

Rebekka har vært min lege i flere år, hun har fulgt meg gjennom svangerskap der jeg hadde mye plager og er nå også fastlege til mitt barn. Hun er grundig og tar pasienten på alvor. Hun jobber effektivt, er direkte og tydelig i sin kommunikasjon og er nok ikke en lege man kan bruke som samtalepartner. Hun er alltid presis men dessverre ikke alltid lett å få time hos.

Dyktig lege

Både jeg og min datter (6 år) har Rebekka som fastlege, og jeg oppfatter henne som en faglig dyktig lege. Hun er hyggelig og imøtekommende og selv om hun er veldig effektiv får en følelsen av at hun er grundig og bryr seg. Anbefalles.

Helt fantastisk

Rebekka har fulgt meg opp lenge og selvom jeg er tilnærmet frisk kaller hun meg inn til kontroller og sørger for at jeg er ved bra helse.
Den beste legen du kan få.