Morten Westereng

Autorisasjon (1999)

327 av 2000

Bjørndal Legesenter Telefonnummer22 75 34 8022 75 34 ...
Granbergstubben 196 1275 Oslo
Morten Westereng er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Westereng

Anbefales ikke

Kan dessverre ikke anbefale denne legen da han oppleves som frekk, nedlatende og uinteressert. Har vært hos han tre ganger, men nå bytter jeg fastlege. Jeg velger heller å gå med smerter frem til byttet er gjennomført fremfor å gå til ham. Det er nok en grunn til at han har så mange ledige plasser.
Sekretærene i skranken er også veldig lite hyggelige.

MEGET DYKTIG LEGE!

Morten Westereng er en dyktig og hyggelig lege. Anbefaler han på det sterkeste. God og rask behandling fra alle de som jobber på legesenteret.

Frekk attitude

Jeg føler denne legen ikke tar deg på alvor, og at han ikke hjelper deg for å faktisk hjelpe deg, men heller for penger, utrolig frekt! Også har vi skranke dama som ikke forstår hvordan noen fraværs regler fungerer. Helt forferdelig kombinasjon, anbefales å bytte lege og legesenter!

Ekstremt frekk og uhøflig

Jeg er en 16 år gammel jente og følte meg utrolig utrygg og dårlig behandlet der. Han var mer interessert i hvordan jeg skulle betale, og brydde seg ikke om problemet mitt. Han gadd ikke å si hei til meg en gang. Null folkeskikk og menneskelighet. En lege skal få pasienten sin til å føle seg trygg og vel behandlet.

Frekkere lege finnes det ikne

Frekkere lege finner du ikke! Han er mer interessert i hvordan du har tenkt til å betale! Hadde ikke penger med, spurte om jeg kunne få faktura. Så spørr han om hvorfor jeg ikke tar med penger og derfor kan vippse...Den attiduen her, ALDRI ha han som fastlege!