Morten Westereng

Autorisasjon (1999)

328 av 2000

Bjørndal Legesenter Telefonnummer22 75 34 8022 75 34 ...
Granbergstubben 196 1275 Oslo
Morten Westereng er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Westereng

Avoid him !!!!

I don`t know his skills as a doctor but his attitude towards people are very , very bad !
Avoid him if you have children especially if you`re foreigner

Folkens Burde å finne andre lege

Første å fremest umulig å få time alltid de sier at de har ikke ledige time, uhegglig peronser finnes i bjørndal legesenter,selvom man er syk også trenger egenmelding man får ikke er 100% sikker at det er veldig dårlig legesenter ikke bare Morten men de som jobber på resepsjon også er 🙄🙄omg.. ogv ikke ambifales foresten veldig dårlig serive , min norsk RIP men håper dere forstår 😂

Anbefales IKKE

Værste legen jeg har vært bort i !!!Frekk og lytter ikke til deg.Er inne i 2 min og bare viser deg døra!Første han sier :hvorfor er du er?Spydig!

Beste fastlegen jeg har hatt!

Nå har vi flyttet, men skulle gjerne beholdt denne fastlegen. Ikke noe tull, kort og effektivt og misbruker ikke statens tid og penger på unødvendige sykemeldinger! Vi fikk alltid hjelp og god oppfølging!

Beste legen jeg har hatt

Siden jeg har flyttet en del har jeg også skiftet fastleger en del. Denne legen har alltid lyttet til meg seriøst og hjolpet meg riktig og effektivt. Jeg VET at hans ekspertise og væremåte hadde spart meg for mange tusen kroner i legeregninger++ om jeg hadde hatt han for noen år siden også. Jeg har hatt problemer som jeg aldri har fått svar på men som endelig har stoppet med hjelp fra Dr. Westereng.

Med unntak av "stressede" sekretærer forstår jeg ingen av de negative kommentarene til denne legen. Etter at jeg har gått til denne legen i flere år har jeg aldri sett hint til noen av kvalitetene som andre kommentarer klager på.

Denne legen anbefales sterkt fra meg. Han er hyggelig, forståelsesfull, empatisk, hjelpsom, men også kunnskapsrik og effektiv, uten at effektiviteten noensinne har gått ut over noen av de positive kvalitetene. Selv om jeg vet kontoret har store forsinkelser blir jeg alltid prioritert 100%.

Vil også minne om at de fleste negative vurderingene på denne siden sikter til sekretærer og spesielle situasjoner. Ut i fra min erfaring med denne legen starter jeg å lure på hva slags mennesker som har skrevet den typen negative vurderinger..

Denne legen er alt en god lege skal være. Anbefales!