Birgitte Benthien

Birgitte Benthien er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Birgitte Benthien

God gynekolog!

Klinikk: Birgitte Benthien Skrevet

God og snill gynekolog som tar deg alvorlig. Har gått hos henne som jomfru, og hun tok godt vare på meg. Gjorde opplevelsen mindre skummel.

Nå som jeg er 23 og har vansker med å bli gravid gikk jeg til henne igjen. Hun tok meg på alvor og ga medikamenter som vil fremkalle eggløsning. Dette er ulikt enn det man erfarer andre steder; andre steder blir man ikke tatt seriøst hvis man er ung og opplever infertilitet, for da skal man "prøve" mer fordi man har "god tid".

Ikke noe hyggelig besøk

Klinikk: Birgitte Benthien Skrevet

Ikke dra hit. Dro dessverre hit etter henvisning fra lege og kunne ønske jeg leste tilbakemeldingene herfra først, for da ville jeg ikke dratt. Hun er til tider frekk, skjønner ikke/tar ikke forsøk på morsomheter, stresser igjennom hele undersøkelsen og hører ikke på hva du har å si. Har ikke tid til spørsmål og snakker bare over deg. Hun presterte i tillegg å diagnostisere meg med en diagnose uten å fortelle noe mer om den. Gikk der i fra med en ekkel følelse og unner ingen dette.

Flink og hyggelig

Klinikk: Birgitte Benthien Skrevet

Rask til å undersøke, presis. Dyktig lege! Brukte tid på å forklare.

Kjempe flinke og hyggelige legesekretærer.

Dårlig oppfølging

Klinikk: Birgitte Benthien Skrevet

Fremstår som skråsikker og noe nedlatende i behandling av pasienter. Dårlig oppfølging av timer og tilbakemeldinger. Vil ikke anbefaler denne gynekologen til andre

Fornøyd

Klinikk: Birgitte Benthien Skrevet

Blid, hyggelig, positiv. Rask, men flink til å forklare hvorfor hun gjør det hun gjør. Ingen betenkeligheter med å anbefale henne til andre. Følger godt opp når det er nødvendig.