Birgitte Benthien

Birgitte Benthien er gynekolog i Bærum

Birgitte Benthien

Bærumsveien 207 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Birgitte Benthien

Hun er dyktig og behagelig.

Klinikk: Birgitte Benthien Skrevet

I 2011 oppdaget hun en svulst på eggstokken min. Hun var en god støtte da jeg måtte ha en operasjon. Hun lytter, tar seg tid og er veldig behagelig å forholde seg til. Jeg kjenner meg veldig trygg. Hun anbefales på det varmeste. Jeg stoler på henne.

Direkte

Klinikk: Birgitte Benthien Skrevet

En lege jeg har brukt i mange år, men tilliten ble brutt da jeg ble syk og ikke følte meg i varetatt. På spørsmål jeg hadde følte jeg at hun gikk i forsvar. Opplysninger om meg selv som jeg lurte på om hun hadde eller trengt - fikk jeg bokstavelig tilbake det brydde hun seg ikke om. Trist når man ikke føler seg ivaretatt.

Dårlig opplevelse!

Klinikk: Birgitte Benthien Skrevet

Denne gynekologen må jeg si er den verste jeg har vært hos. Hun var lite interessert i mine plager og var ikke behjelpelig med å komme fram til en løsning. Hun kom med kjappe og "kalde" tilbakemeldinger som, "ja, men sånn er det!!" uten noe videre forklaring. I tillegg var hun svært hardhendt uten å informere om hva hun skulle gjøre under undersøkelsen. På et tidspunkt ble det smertefullt, men det tok hun ingen hensyn til.

Hun kan sikkert faget sitt, men er ikke spesielt god med mennesker.

Jeg anbefaler deg på det sterkeste å gå til en annen gynekolog!

Ikke fornøyd

Klinikk: Birgitte Benthien Skrevet

Jeg byttet gynekolog fordi hun ikke var åpen for innspill fra meg som pasient. Hun orienterte ikke om alle konsekvenser av en evt operasjon.

Dyktig lege

Klinikk: Birgitte Benthien Skrevet

En lege med med stor faglig autoritet, som kan det hun driver med. Er effektiv og tar seg samtidig tid til å lytte. God til å følge opp. Fikk også time på dagen, da jeg var engstelig for tilbakefall av alvorlig sykdom. Anbefales!