Grete H. Berild

Grete H. Berild, Gynekologene på Kolbotn

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1986)

Grete H. Berild Telefonnummer66 99 69 0066 99 69 ...
Kolbotnvn. 33, Mega Tårnhuset 1411 Kolbotn
Grete H. Berild er gynekolog i Nordre Follo

Siste vurderinger av Grete H. Berild

Trygg ansvarsfull og med god service

Klinikk: Grete H. Berild Skrevet

Hun gir gode tåd , følger opp utover det som er forvrntet. Trygg og rolig. Anbefales på det sterkeste.

Imøtekommende, forståelsesfull og dyktig!

Klinikk: Grete H. Berild Skrevet

En imøtekommende lege, som viste god forståelse for meg. Hun stilte spørsmål og var opptatt av å gjøre ting ordentlig. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Grete H. Berild Skrevet

Grudde meg veldig til denne timen, da jeg har hatt en del vondt i eggstokken og blødning i en lang periode. Og da Berild under undersøkelsen sier at vi tar å fjerner spiralen i samme slenge, da... For en del år siden fikk jeg den fjernet den hos allmennlege, og hun holdt på i evigheter og det var såpass smertefullt at jeg holdt på å besvime, så vi måtte ta pause underveis, en mareritt opplevelse. Her så var spiralen ute på 2 sek! Og ingen smerter verken under undersøkelsen eller etterpå. Jeg er super fornøyd. Ble også tatt godt vare på damene på forværelset :) Endelig i trygge hender :)

Elendig service. Kynisk gynekolog. Scorer null på medmenneskelighet.

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Denne klinikken er dessverre preget av elendig service fra du henvender deg i skranken til du går ut døra. Sekretærene viser ingen interesse eller imøtekommenhet. De er utilgjengelige og gjør ting både ekstra firkantet og dyrt for pasientene. Gynekologen fremstår kald og ufølsom. Hun viser ingen varme eller forståelse for pasienten.

Klinikk: Grete H. Berild Skrevet

Jeg skriver på vegne av min mor som ønsket å rose henne for arbeidet hennes. Hun ble tatt godt i mot og svært ivaretatt av Grete, hvor hun følte seg sett og hørt. Samtidig tok Grete et lite oppgjør med Ullevål Sykehus da moren min aldri fikk et tidspunkt for operasjon grunnet en svulst i livmoren. Hun hadde så store smerter at hun var helt immobil hjemme og ble raskt lagt merke til av Grete - som ringte leger og krevde at henne skulle bli lagt inn i akutt avdelingen.

Det var så flott å høre at moren min ble så godt ivaretatt ettersom hun dessverre har hatt en del dårlige erfaringer med leger.

Grete er absolutt til å anbefales på det sterkeste.
En god lege med et godt hjerte og gode verdier.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.