Grete H. Berild

Grete H. Berild, Gynekologene på Kolbotn

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1986)

Grete H. Berild Telefonnummer66 99 69 0066 99 69 ...
Kolbotnvn. 33, Mega Tårnhuset 1411 Kolbotn
Grete H. Berild er gynekolog i Nordre Follo

Siste vurderinger av Grete H. Berild

Effektiv på bekostning av god pasientbehandling

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Jeg har gått til Grete ca 10 ganger de siste 6 årene etter henvisning fra min fastlege. Til sammen har jeg vært inne på kontoret hennes i kanskje 50 minutter over den perioden. Hun tar seg ikke tid til å snakke med pasientene sine, og forklare hva som foregår.

Jeg fikk nyheten om at jeg hadde celleforandringer som trengte hyppig sjekk (hver 6 mnd), og det fortalte hun meg med et steinkaldt ansikt før hun sa "gi denne til resepsjonisten når du skal betale". Jeg gikk inn på do og gråt før jeg fikk betalt.

Jeg visste veldig lite om hva det innebar å ha celleforandringer på den tiden - heldigvis hadde jeg en meget dyktig fastlege på den tiden som tok seg tid til å forklare meg hva gangen i oppfølgingen er. Det mener jeg en gynekolog bør ta seg tid til, spesielt (?) med yngre pasienter.

Når hun utfører behandlingene er hun nesten alltid hardhendt og gjør seg ikke flid mtp. hva hun håndterer.

Når jeg tenker tilbake på det, har den eneste gangen jeg har vært fornøyd, vært når Grete har hatt vikar inne for seg. Da ble jeg vist omtanke og ble møtt som et menneske som fortjener å bli sett og hørt.

Grete vet også at jeg synes det gjør fryktelig vondt å ta biopsi på livmorstappen og har, til tross for å ha utført dette på meg en rekke ganger, kun tilbudt meg bedøvelse én gang. Da hun hadde vikar inne for seg, som nevnt over, fortalte jeg at jeg hadde tatt smertestillende før timen til vikaren, og fikk da for første gang beskjed om at "det er mulig å få bedøvelse her, om man ønsker det?"

Ingen høy vurdering hos meg, med andre ord.

Trygg ansvarsfull og med god service

Klinikk: Grete H. Berild Skrevet

Hun gir gode tåd , følger opp utover det som er forvrntet. Trygg og rolig. Anbefales på det sterkeste.

Imøtekommende, forståelsesfull og dyktig!

Klinikk: Grete H. Berild Skrevet

En imøtekommende lege, som viste god forståelse for meg. Hun stilte spørsmål og var opptatt av å gjøre ting ordentlig. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Grete H. Berild Skrevet

Grudde meg veldig til denne timen, da jeg har hatt en del vondt i eggstokken og blødning i en lang periode. Og da Berild under undersøkelsen sier at vi tar å fjerner spiralen i samme slenge, da... For en del år siden fikk jeg den fjernet den hos allmennlege, og hun holdt på i evigheter og det var såpass smertefullt at jeg holdt på å besvime, så vi måtte ta pause underveis, en mareritt opplevelse. Her så var spiralen ute på 2 sek! Og ingen smerter verken under undersøkelsen eller etterpå. Jeg er super fornøyd. Ble også tatt godt vare på damene på forværelset :) Endelig i trygge hender :)

Elendig service. Kynisk gynekolog. Scorer null på medmenneskelighet.

Klinikk: Gynekologene på Kolbotn Skrevet

Denne klinikken er dessverre preget av elendig service fra du henvender deg i skranken til du går ut døra. Sekretærene viser ingen interesse eller imøtekommenhet. De er utilgjengelige og gjør ting både ekstra firkantet og dyrt for pasientene. Gynekologen fremstår kald og ufølsom. Hun viser ingen varme eller forståelse for pasienten.