Profilbilde av gynekolog Terje Sørdal

Terje Sørdal

Profilbilde av gynekolog Terje Sørdal
Gynekolog

Om

Terje startet Medicus i Trondheim i 1997, og var i 2001 den første som fikk konsesjon til å starte privat fertilitetsklinikk utenfor Oslo.

Siden oppstarten av Medicus har Terje jobbet som gynekolog i Trondheim, og som medisinsk direktør ved klinikkene i Oslo, Stavanger og Trondheim. I tillegg jobber han med assistert befruktning ved alle Medicus sine klinikker, og har ansvaret for vevssentrene.

Terje føler seg også heldig som har fått være med på over 40 kliniske forskningsstudier, som har resultert i viktige bidrag innen medisinen.

Terje tar imot pasienter uten henvisning.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1984)

Siste vurderinger av Terje Sørdal

Fornøyd

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Vært hos Terje Sørdahl flere ganger de siste 20 årene. Alltid vært fornøyd. Jeg oppfatter han som høflig, vennlig, ikke så pratsom, men har alltid opplevd og få svar på det jeg lurer på. Jeg syns han er respektfull og føler han er veldig erfaren og at jeg er i "trygge" hender.

Brå og uinteressert

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Dette ble et meget dårlig første møte som endte i tårer.

- Kun rutinespørsmål i forkant av undersøkelse
- Ingen oppfølgingsspørsmål til oppgitte vonde opplevelser
- Ingen spørsmål knyttet til undersøkelsen
- Ingen forvarsel før innsettelse av instrumenter
- Tildeling av respet uten spørsmål om tidligere behandling

Responsen på tilbakemelding om at det var lite spørsmål om tilstand og omstendigheter i forkant undersøkelsen ble avvist med at jeg hadde fylt ut skjema på nett i forkant av timen. Var det mangelfullt var det altså min feil.

Kortfattet, uinteressert, lite empatisk og meget mekanisk behandling. Definitivt ikke det jeg var ute etter da jeg valgte gynekolog over fastlege.

Faglig dyktig

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Anbefales på det varmeste.
Faglig dyktig, lytter til hva man kommer med. Kommer med råd og veiledning, følger opp

Ikke den gode gynekologen han en gang var

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Har gått til Terje flere ganger over flere år og har alltid vært veldig fornøyd, men nå siste gangen var han helt forandret. Mer anklagende enn forståelsesfull, ikke veldig trivelig. Følte ikke jeg ble hørt og han spurte flere ganger hvor jeg har fått de beskjedene jeg har fått tidligere selv om det var hos Medicus og hos han. Han stilte til og med spørsmål om hvorfor jeg hadde fått satt inn spiral, en spiral han selv satte inn to år tidligere. Brukte ikke gele da han tok innvendig ultralyd og mente det ikke var behov for å ta celleprøve selv om det var tid for det. Kommer til å benytte meg av annen Gynekolog hos Medicus fremover.

Beste legen!

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Så utrolig fornøyd og har vært det i mange år. Utrolig dyktig, forståelsesfull og profesjonell. Rolig og behagelig!