Trine Tromsdal

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2000)

Trine Tromsdal er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Trine Tromsdal

Hjulpet meg og fulgt meg opp i lang tid

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Kjempe dyktig, blitt tatt på alvor. Hun løste mitt problem som jeg hadde slitt med i over 8 år. Videre har hun hjulpet meg stort. Anbefaler på det aller sterkeste!

Behagelig og veldig dyktig gynekolog

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Jeg hadde en veldig behagelig opplevelse med Trine. Hun forklarte alt hun gjorde, og det føltes veldig naturlig å bli behandlet av henne. Hun hørte nøye etter mens jeg snakket, sjekket om det gikk greit mens hun tok celleprøve, og var veldig profesjonell. Anbefales på det sterkeste, spesielt om det er første gangen du skal til en gynekolog og gruer deg.

Fantastisk kunnskapsrik og effektiv

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Flink og informerende! Forteller med normalt språk hva hun observerer og vurderer. Får meg til å slappe av så godt det lar seg gjøre i en sånn situasjon. Føler meg trygg! Anbefales veldig! Jeg reiser langt for å gå til henne hver 10 mnd.

Imøtekommende og hyggelig lege

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Tar celleprøve fra livmorhalsen hvert tredje år. Dette er noe jeg gruer meg til like mye hver gang. Ikke fordi det gjør vondt, syntes det bare er veldig ubehagelig. Lege Trine Tromsdal kan anbefales. Rolig, imøtekommende, virket erfaren og rutinert og fikk meg til å slappe av (i hvert fall litt mer enn jeg har gjort tidligere...). Lett å få time som jeg booket selv online (ingen ventetid / telefon kø).

Ikke innstilt til å hjelpe

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg forklarte legen problemet mitt, og hun sa at hun ikke visste hva hun skulle gjøre. Jeg følte at jeg ikke ble trodd, og da jeg fortalte at jeg hadde fått behandling for problemet tidligere, ba hun meg ringe den legen og dra tilbake dit. Det var først da jeg viste medisinene jeg hadde fått tidligere at hun trodde på meg. Det var en ubehagelig opplevelse, og jeg gikk ut derfra uten behandling eller svar og med like mye plager. Anbefales ikke.