Nina Willumsen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

Fantastisk opplevelse

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

En mer kyndig gynekolog tror jeg man skal lete lenge etter.
Både på det faglige og på det personlige plan.
Jeg har ekstremt store problemer med å oppsøke gynekolog, men denne gangen hadde jeg ikke noe valg.
Og jeg er så utrolig takknemlig for at jeg helt tilfeldigvis kom til Nina Willumsen.
Særdeles kunnskapsrik, forsiktig, rolig og omtenksom.

I den grad man kan anbefale en gynekolog, anbefaler jeg Nina og de andre på klinikken hennes av hele mitt hjerte.

Nøyaktig, trygg og vennlig

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Ble fulgt tett opp av N.W pga mine flere celleforandringer. En rolig dame som virkelig kan faget sitt og som får med seg de små detaljene som andre ikke får med seg!

Tusen takk, Nina for at du hjalp meg!

Fantastisk dame

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Etter å ha en forferdelig fastlege så er det godt å komme til Nina som lytter,undersøker og henviser videre.
Det å bli sett på en person og lyttet til og bli trodd er helt fantastisk.
Har ikke noe negative ting å si om henne.
Å ha en gynekolog som setter seg så mye inn i kvinnesykdommer burde vi ha mer av .

Usympatisk og kald

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Jeg ble diagnotisert med grov celleforandring grad 3 - jeg hadde noen spørsmål til Nina siden jeg kjente på endel uro rundt dette. Jeg fikk beskjed av legen på en arrogant måte at jeg hadde helseangst. Jeg følte meg totalt avvist og opplevde at hun manglet empati eller viste noen forståelse..... Hun var mer opptatt av å fortelle meg om hennes egen private trening og hvor langt og ofte hun jogget!
Jeg vil passe på å nevne at helsesekretærene er blide, varme og profesjonelle.

Kunnskapsrik og direkte

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Jeg har gått hos dr. Willumsen i fire år, og får utrolig god oppfølging. Jeg føler meg hørt hver gang, og opplever henne som en varm og svært kunnskapsrik lege som vil det beste for pasientene. Hun brenner genuint for kvinnehelse! Hun er ofte forsinket, men til gjengjeld opplever jeg at hun tar seg god tid, svarer på spørsmål og gir råd. Jeg kjenner henne ikke igjen i beskrivelsene som enkelte andre har gitt i sine vurderinger (arrogant og ufin), men hun er direkte og forventer nok (med rette) at pasientene gjør en innsats for egen helse utover å gå til legen og forvente mirakler.