Nina Willumsen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

Kunnskapsrik

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Følte meg sett og hørt, opplevde at hun kom med fakta om behandling og forventninger til behandling.
Hun skulle ha forsket på den behandlingen hun gir, hadde vært viktig for kvinnehelsen.
Ujålete og behagelig.

Trygg og behagelig

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Utrolig god kompetanse om vestibulitt og vaginisme, i tillegg PCOS. Man føler seg trygg under undersøkelse og samtale. Hun lytter til deg og er veldig støttende. I forhold til PCOS så er hun veldig på dietter og er alltid en ny hun anbefaler, kan bli litt slitsomt.

Ubehagelig undersøkelse og lite forståelsesfull lege

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Satt inn spiral med fire måneder gammel baby på venterommet. Legen var forsinket, så jeg måtte amme. Legen kom inn på kontoret når jeg ammet, og viste liten forståelse for at baby var sulten, til tross for at vi fint kunne prate mens jeg ammet ferdig. Spurte om jeg ønsket flere barn, noe jeg sa nei til. Dette avfeide hun arrogant, og sa jeg ikke kunne vite det på dette tidspunkt. Undersøkelsen var hastig og veldig ubehagelig. Opplevde at hun var hardhendt. Dette er den første gynekologiske undersøkelsen jeg har opplevd som ubehagelig. Dette førte til at jeg gruet meg til neste undersøkelse. Skal ikke til denne legen igjen. I tillegg burde hun opplyst meg om at å sette inn spiral mens man fortsatt ammet kan føre til at spiral havner på avveie, noe min gjorde.

Bryr seg om deg

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Nina Willumsen er utrolig hyggelig og viser ordentlig at hun bryr seg om helsen din. Hun har god kunnskap om både behandling og medisin innenfor problemområdene dine, og gjør sitt ytterste for å hjelpe deg. Er lang ventetid på timer men det er 100% verdt det.

Trygg og erfaren dame.

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Trygg dame, behagelig vesen. God informasjon gjennom hele undersøkelsen.
Følte meg sett og hørt. Anbefales.