Nina Willumsen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

Setter ikke mine bein der igjen

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Etter 45 min. forsinkelse, utskjelling om noe som ikke hadde noe med behandlingen å gjøre og beskjed om at hun vurderte nekte å behandle meg gjorde at jeg gikk derfra, uten undersøkelsen. Aldri opplevd maken og i mine øyne er det snakk om å tråkke på noen når de er som mest sårbare.
Ingen stjerner fra meg.

Blandede følelser

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Tidligere år vært fornøyd. siste gangen var ikke god på noen måte. Stresset, dårlig tid og kjeftet (halvt minutt i stolen i forkant.) Hadde ikke tid til mer enn ett spørsmål og ingen smørbrødliste. Jeg skulle visst hvor mange som ventet i flere måneder på venteliste for å komme til henne. Sto og Kikket på mens jeg kledde av meg tidligere har hun gjort andre ting. Overvektig grunnet sykdom. Ubehagelig. Hardhendt og smertefullt!sint og stresset.skulle gjerne dratt derfra før undersøkelsen om jeg hadde vært litt tøffere.Det var nok ingen god dag for henne, beste hadde vært å fått timen avlyst for begge parter vil jeg tro. Betaler heller mer for en lege uten tilskudd.

Veldig bra men fikk ikke løst problemet

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Utrolig hyggelig sted og ikke minst gynekolog. Prøver virkelig å få løst problemet. Men med meg prøvde vi lenge uten hell så måtte videre til en annen

Lang ventetid, men fremstår dyktig og trygg.

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Lang ventetid samtlige ganger jeg har vært der, og dessverre liten service og vennlighet i resepsjonen. Gynekologen var effektiv, vennlig og fremstår kunnskapsrik.

Utrolig flink!

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Utrolig dyktig og flink. Jeg har aldri følt at noen har hørt på meg og mine plager før, men denne legen tok meg virkelig på alvor. Jeg har nå fått et håp om at plagene mine skal bli bedre. Veldig fornøyd!