Nina Willumsen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

kunnskapsrik

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

anbefaler Nina på det sterkeste, svær mye forståelse, hun sier ting slik de er, på en varm måte, hun tok seg god tid, første gynekolog time og man blir tatt imot godt under undersøkelse snakker hun til pasient og undersøkelsen føles meget naturlig hun ser på det helhetlige og man merker hun virkelig vil hjelpe, om det er henvisning, råd, veiledning, ny time, hun ga meg mange gode ord, og opplevde dette som mye mer enn en vanlig gynekolog time. Veldig positivt overrasket aldri møtt på en slik sterk og god lege som Nina. Jeg skal alltid fortsette å gå til henne, samt andre medarbeidere er hyggelige, pålitelige. Nina er en seriøs dame, sier det som det er, leste noen flere vurderinger, men absolutt ingen grunn til bekymring, hun sier det som er nødvendig med god holdning, at hun skal hjelpe deg som mennesket. Nei kun positivt, var mer enn en vanlig gynekolog time kan jeg si, på en så profosjonell måte. At det er forsinkelse beklaget hun for med en gang, samme gjorde resepsjonisten, men når man først er inne på kontoret så forstår man mtp hun er spesialist og tar seg god tid til undersøkelse og å lytte til deg som pasient, motivere og mm. Slik at forsinkelse var helt greit for meg, slik hender og har hendt hos fastlege og legevakt, full forståelse men veldig rolig kontor m/kaffe, te magasin og avslappende sted slik at man får sunket godt i sofaen og vente null problem.

Positiv, effektiv og kunnskapsrik

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Bare positive opplevelser i forbindelse med mine timer hos Willumsen. Har opplevd forsinkelser, men tenker dette er en spesialist og at det kan være pasienter som trenger henne litt lenger enn timen tilsier. Hun er kjempegod med oss i overgangsalder, viser forståelse, gir mat og trenings tips og justerer hormoner. Kjempefornøyd med henne!

Lite tilgjengelig

Lang ventetid. Halvt år.
Jeg opplever at det er unødig lang ventetid. Over et halvt år. Bestilte tidlig via fastlege til kontroll. Tre års perioder er for lenge mellom kontrollene. De kunne heller ikke sende innkalling slik tannleger gjør. Jeg har også fått vikar og endring av time i siste lita. Lite tillitsvekkende.

Anbefales ikke

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Anbefaler ikke denne klinikken da hun opptrer veldig uprofesjonelt. For det første så er det alltid forsinkelser, ofte opp til 1 t. Og når man kommer inn har hun så dårlig tid at man ikke føler seg tatt på alvor. Ikke følger hun opp det hun selv sier heller. Opplevde at henvisningen hun skulle sende videre til Rikshospitalet ikke ble sendt før 6 uker etter timen, og da hadde jeg ringt og purret x antall ganger for å få den sendt. Resepsjonisten beklaget seg og sa gang på gang at det var lagt inn notat til henne uten at det skjedde noe. Dette er ca 1 år siden og jeg har byttet gynekolog. Det eneste positive ved klinikken var hyghelige og imøtekommende helsesekretærer/resepsjonister.

5 stjerner med en liten minus

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Kom til Nimo for første gang for et besøk hos Nina Willumsen(gynekolog), men har i senere tid også vært hos Elisabeth(ernæringsfysiolog) og Lene(hudterapeut). Har følt meg veldig trygg, forstått og at jeg fikk god hjelp av alle tre. Som noen skriver kan Nina være direkte og kanskje det ikke passer alle men for min del liker jeg ikke leger som pakker ting inn og lar deg lure på hvor seriøs situasjonen er. Ting Nina har gått inn på har aldri noe gynekolog(eller min fastlege som for øvrig er kjempeflink) gått inn på. Hun fokuserte ikke kun på det gynekologiske men også på hele kroppen og sammenhengen mellom ting. Veldig kunnskapsrik lege, føler meg veldig trygg når jeg er hos henne. Har bare positivt inntrykk av Elisabeth også som virker som veldig flink og veldig hyggelig å prate med.
Sist gang jeg var på nimo var jeg hos Lene for konsultasjon som endte opp med behandling. Veldig positivt overrasket over hvor god tid hun tok seg til å høre på meg, undersøke huden min, spørre om alt som har med hudtilstanden min å gjøre og ikke minst hvor mye hun kunne og hvor superhyggelig hun er. Kommer definitivt til å komme tilbake hit.
Klinikken i seg selv er kjempefin, de har gjort en strålende jobb med interiøret. Ikke det man forventer av en slik klinikk i det hele tatt.
Det eneste negative for meg er resepsjonistene. Har møtt på muligens alle i løpet av mine mange besøk dit nå og har kun opplevd at hun ene er genuint hyggelig. Er flere som har en litt overlegen holdning og ikke får deg til å føle deg helt velkommen, så om det er noe de trenger å jobbe med på denne klinikken er det resepsjonen. Ellers 5 stjerner!
P.S. Stor pluss for kveldsåpent