Nina Willumsen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

Har byttet gynekolog.

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Har gått til Willumsen i mange år og har stort sett vært fornøyd. Hun skulle gjerne tatt seg bedre tid og gitt grundigere informasjon, og hun kan tidvis svare litt for direkte og sympatiløst på spørsmål, sannsynligvis pga. tidspress. Etter flytting til ny klinikk har tilliten sunket for meg.
Gjennomgikk en prosedyre jeg gruet meg til, fikk svært liten informasjon om smertene i forkant og hva jeg kunne forvente etterpå. Prosedyren var en traumatisk opplevelse, svært smertefull og invasiv. Hun hadde ikke med seg assistent, noe jeg absolutt synes hun burde hatt. Jeg fikk ingen form for sympatisk støtte rett etter prosedyren, noe jeg tydelig trengte, jeg ble heller henvist til resepsjonen for å sitte der.. Jeg gikk ut fra klinikken gråtende og i sterke smerter, og har vegret meg for å dra dit siden.
Jeg vil ikke anbefale denne gynekologen om man har traumer eller "gynekologskrekk". Hun er en god gynekolog for de som skal ta en enkel celleprøve eller liknende. Hun er veldig flink i faget sitt, og man kan være trygg på at man blir fulgt opp ordentlig. Jeg har dessverre sett meg nødt til å bytte gynekolog, da det er viktig for meg å bli sett og hørt også, og ivaretatt så godt som mulig når jeg er der. Det følte jeg dessverre ikke jeg ble her, de kunne strukket seg mye lenger.
Når det gjelder service har jeg også opplevd å få feil informasjon av resepsjonist ang. prøveresultater som påførte meg unødvendig stress i de dagene det tok meg å oppdage feilen selv. Jeg fikk en beklagelse og har ikke annet å utsette på resepsjonistene.

Grusomt sted

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Dårlig behandling ved adkomst. Følte meg overhode ikke velkommen. Svært smertefull undersøkelse og småfrekk lege. Umulig å få tak i klinikken pr telefon. Anbefales ikke!

Trygg, behagelig og dyktig

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Jeg anbefaler Nina Willumsen på det sterkeste. Jeg har kun vært der en gang, men vil komme til å fortsette. Hun var en utrolig behagelig person, rolig, trygg og flink. Veldig kunnskapsrik, og ga i allefall meg svar på alt jeg lurte på. Tok seg god tid, og viste omtanke.

Kunnskapsrik og trygg

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Dr. Willumsen er utrolig kunnskapsrik på mange områder og ser hele mennesket. Har fått gode resultater etter tverrfaglig behandling her. Gir ikke unødvendige resepter på medisiner, men anbefaler mat og kosttilskudd som funker. Kjempefornøyd!

For mye rot og dårlig service!

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Nina er en kunnskapsrik lege og genuint opptatt av å hjelpe kvinner, men dessverre holder ikke klinikken for øvrig mål. Det begås altfor mange feil og servicen er ikke-eksisterende; noe man verken forventer, eller godtar, ved en privatklinikk i denne prisklassen.