Dørte Koss Harnes

Dørte Koss Harnes er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Dørte Koss Harnes

Arrogant og overlegen

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Ble henvist til Dorte for å fjerne en en talg kjertel. Fikk beskjed om at dette var en fø flekk og hun drev ikke med plastikk operasjoner så jeg måtte henvende meg til noen andre. Fikk henvisning til Aleris som fikset dette med få dagers ventetid og selve inngrepet var gjort på 10 minutter. Spesialist tittelen til Dorte synes å være svært overdrevet. Har aldri opplevd en mer arrogant og overfladisk ''Spesialist " Blir dere henvist til hun så råder jeg dere til å be om en annen lege.

recommended

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

I highly recommend this dermatologist. She is professional, nice to talk to, and very understanding. I only had to wait about 5-10 minutes. She took her time talking to me, asking questions on my history of cancer, family history, and my moles. She understood I want to have follow-up visits every year and I felt welcome.

Nøyaktig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

En utrolig dyktig lege som er forberedt til timen og rett på sak. Hun er nøyaktig og lytter også til mine ønsker og tanker. Hun gjør det hun mener er nødvendig, og virker trygg og faglig dyktig. Flink til å trygge pasienten. Hun har min tillit!
Dog har hun lang ventetid, men det er det nok en grunn til. Hvis det ikke er noe som haster veldig, er ventetiden verdt det etter min mening.
Litt trøblete å finne frem og google maps er misvisende. Men når du står ved bakdøren til Coop prix, skal du litt lenger opp bakken, og så inn inngangen til høyre.

Arrogant og uengasjert

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Denne hudlegen opplevde jeg som useriøs. Hun så ikke på huden min i det hele tatt, og konkluderte raskt med at hun ikke kunne si så mye om dette, men at hun "regnet med at fastlegen min hadde kontroll".

Jeg forklarte sykdomshistorikken min, noe fastlegen min også har gjort i henvisningen, men hun virket fullstendig uinterresert, og mente hun måtte se meg når jeg hadde et større utbrudd i evnt sykdom. Jeg forklarte om dårlige og bedre dager, og at det var vanskelig for meg å kontrollere dette siden ventetiden for time hos henne i mitt tilfelle hadde vært 6 mnd. Dette avskjærte hun meg på og var tydelig iverig på å avslutte konsultasjonen, klokken var nesten tre...

Jeg har full forståelse for at det kan være vanskelig også for spesialister å stille diagnoser, men det må være mulig å behandle pasienter med mer respekt enn dette.
Bortkastet tid, bortkastede penger, kommer aldri tilbake hit.

Lang ventetid, ingen hjelp

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Stod på venteliste nesten 6mnd, og det var også lang ventetid ved oppmøte. Tydeligvis ikke satt av nok tid per pasient. Fikk svært lite tid til å forklare min situasjon, svært lite undersøkelse og ingen reell hjelp. Totalt bortkastet tid.