Rolf Whitfield

Autorisasjon (1995)

Siste vurderinger av Rolf Whitfield

Empatisk og kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Fikk hjelp med det medisinske og ble referert til det offentlige apparatet i tillegg.
Sånn sparer jeg penger og fikk raskt hjelp med det jeg trengte.

Uinteressert.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Min opplevelse med ham var helt unyttig. Jeg har en svært kompleks tilstand og trodde han bare ville hjelpe meg med noen hormonelle ubalanser. Imidlertid var han helt uinteressert i den faktiske problemstillingen og fikk meg til å fortelle om hele tilstanden min, utfordringer med helsevesenet og bakgrunnen min. Jeg har en funksjonshemming (på grunn av skade på bekkenervene) som gjør at jeg ikke kan sitte eller stå, men han ba meg om å sette meg ned gjentatte ganger til tross for at jeg fortalte ham om tilstanden min. Han visste ingenting om den og sa at jeg bare burde se én lege for hele tilstanden i stedet for å gå til flere leger. Da jeg spurte ham hva slags lege det skulle være, sa han at han ikke vet og at jeg bør dra til Ullevål. Jeg fortalte ham at jeg har vært syk i fem år, så alternativer som OUS, AHUS, osv. er allerede uttømt og utforsket. For å oppsummere har han ikke evnen til å lære nye ting og ser bare ting fra sitt veldig smale og konservative synspunkt.

Trygg, kunnskapsrik og omsorgsfull

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Han er behagelig, interessert, lyttende og kunnskapsrik. Han gjør at man føler seg ivaretatt og trygg

Høy kompetanse og sosialt intelligent

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Det første møtet er tillitsskapende hvor du blir lyttet til og får god tid til å forklare din situasjon og Roger framtrer som en kognitiv autoritet innenfor sitt fagfelt.
Tillitsskapende og vil ditt beste.

Mycket bra

Klinikk: Oslofjordklinikken AS Skrevet

Trygg , kunskapsrik, vänlig , intresserad Jag skulle gärna vara patient hos honom Jag hade bara telefon samtal, men hoppas att nästa gång får jag træffa hom personligen.