Rolf Whitfield

Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Rolf Whitfield

Dårlig holdning

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Ikke fornøyd! Virket hånlig og arrogant og tok meg ikke på alvor. Har en diagnose og ønsket å lære mer om den hos en spesialist. Men de pengene kunne jeg spart meg. Snakket om annet som var urelevant og kunne ikke svare på spørsmålene mine.

Ikke fornøyd

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Ikke fornøyd med måten jeg ble behandlet på, føler ikke at han tok noe på alvor. Følte ikke at han lyttet til hva jeg prøvde å forklare.

Tok meg ikke på alvor

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Etter en lang tid med diverse symptomer i både psykisk og fysisk, håpte jeg på at en endokrinolog ville gi meg full utredning for å gi meg en konkret svar om jeg faktisk har noe.

Rolf er den første endokrinologen jeg var hos, og min opplevelse med han var svært skuffende. Jeg ga han en komplett oppsummering av mine daglige symptomer, men med en gang jeg nevnte til han at jeg følte meg deprimert. Da var det ikke noe galt med meg, og nektet å gi meg full utredning.

"Depresjon skjer ikke med stoffskifte sykdommer" sa han til meg. Han kan vel ikke være seriøs med dette? Det er jo ren fakta at depresjon faktisk kan skje hos de med stoffskifte sykdommer, det står jo til å med på hjemmesida på arbeidsstedet hans at det kan skje! Når du sier noe helt motsatt som arbeidsstedet ditt sier, da er det noe galt.

Utrolig skummelt at en endokrinolog kan si noe sånt. Så for dere som ønsker å få utredning i stoffskifte felte, unngå denne endokrinologen, han har tydeligvis veldig lite erfaring i dette feltet.

Behagelig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

God lege, interessert og lyttende, konstruktiv dialog, analytisk og vurderende, forståelig. Dette kostet endel penger og det var det vel verdt. Kan anbefales.

god lege som gir et godt inntrykk

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

har tid at høre ,finner løsninger og kunne forklare på en skikkelig måte
hvordan det problem skulle fixes