Rolf Whitfield

Volvat Oslo - Majorstuen
Borgenveien 2A 0303 Oslo
Tlf: 22 95 75 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Rolf Whitfield

Found my rare diagnosis for free.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

I have lots of weird symptoms and after trying lots of other specialists was convinced that I must have an endokrinological problem. After testing, Dr Whitfield said it was not endocrinological problem which devastated me as I was empty for other ideas. I wrote him a letter begging to be tested again,which he didnt, but instead tested for other diseases including a Tryptase blood level test freeof charge.This came back too high and Dr Whitfield suggested a Mast Cell Disease should be investigated. It turns out I have MCAS which is full of strange symptoms, very rare and under diagnosed. I am currently the only person with this diagnosis in Norway although there are definately many suffering from it. It is related to POTS, fibromyalgi, CFS, allergi, eksem to mentionjust a few. Dr Whitfield through his kindness has helped me findthe right treatment and above all have answers to a problem that has made me look like a hyperchondriac for over 10 years.I can not thank him enough. He has changed my life.

Nei og atter nei

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Aldri før har jeg vært borti ett mer arrogant menneske. Absolutt ingen innsikt eller evne til å lytte. Han kunne ikke besvare spørsmålene jeg hadde heller.

Dårlig holdning

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Ikke fornøyd! Virket hånlig og arrogant og tok meg ikke på alvor. Har en diagnose og ønsket å lære mer om den hos en spesialist. Men de pengene kunne jeg spart meg. Snakket om annet som var urelevant og kunne ikke svare på spørsmålene mine.

Ikke fornøyd

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Ikke fornøyd med måten jeg ble behandlet på, føler ikke at han tok noe på alvor. Følte ikke at han lyttet til hva jeg prøvde å forklare.

Tok meg ikke på alvor

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Etter en lang tid med diverse symptomer i både psykisk og fysisk, håpte jeg på at en endokrinolog ville gi meg full utredning for å gi meg en konkret svar om jeg faktisk har noe.

Rolf er den første endokrinologen jeg var hos, og min opplevelse med han var svært skuffende. Jeg ga han en komplett oppsummering av mine daglige symptomer, men med en gang jeg nevnte til han at jeg følte meg deprimert. Da var det ikke noe galt med meg, og nektet å gi meg full utredning.

"Depresjon skjer ikke med stoffskifte sykdommer" sa han til meg. Han kan vel ikke være seriøs med dette? Det er jo ren fakta at depresjon faktisk kan skje hos de med stoffskifte sykdommer, det står jo til å med på hjemmesida på arbeidsstedet hans at det kan skje! Når du sier noe helt motsatt som arbeidsstedet ditt sier, da er det noe galt.

Utrolig skummelt at en endokrinolog kan si noe sånt. Så for dere som ønsker å få utredning i stoffskifte felte, unngå denne endokrinologen, han har tydeligvis veldig lite erfaring i dette feltet.