Rolf Whitfield

• Allmennmedisin
  • Endokrinologi
  • Indremedisin

1995

Volvat Oslo - Majorstuen Telefonnummer22 95 75 0022 95 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgenveien 2A 0303 Oslo

Siste vurderinger av Rolf Whitfield

Fantastisk mann

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Helt fantastisk mann! Hjelpsom, forståelsesfull og omsorgsfull. En av de bedre legetimene jeg har vært på. Hadde jeg bodd i Oslo (ble sendt dit av forsikringsselskap) så skulle jeg sørget for at all videre behandling ble gjort hos Rolf.
Han brukte god tid og forklarte godt hele veien.
Veldig veldig fornøyd!

Found my rare diagnosis for free.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

I have lots of weird symptoms and after trying lots of other specialists was convinced that I must have an endokrinological problem. After testing, Dr Whitfield said it was not endocrinological problem which devastated me as I was empty for other ideas. I wrote him a letter begging to be tested again,which he didnt, but instead tested for other diseases including a Tryptase blood level test freeof charge.This came back too high and Dr Whitfield suggested a Mast Cell Disease should be investigated. It turns out I have MCAS which is full of strange symptoms, very rare and under diagnosed. I am currently the only person with this diagnosis in Norway although there are definately many suffering from it. It is related to POTS, fibromyalgi, CFS, allergi, eksem to mentionjust a few. Dr Whitfield through his kindness has helped me findthe right treatment and above all have answers to a problem that has made me look like a hyperchondriac for over 10 years.I can not thank him enough. He has changed my life.

Nei og atter nei

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Aldri før har jeg vært borti ett mer arrogant menneske. Absolutt ingen innsikt eller evne til å lytte. Han kunne ikke besvare spørsmålene jeg hadde heller.

Dårlig holdning

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Ikke fornøyd! Virket hånlig og arrogant og tok meg ikke på alvor. Har en diagnose og ønsket å lære mer om den hos en spesialist. Men de pengene kunne jeg spart meg. Snakket om annet som var urelevant og kunne ikke svare på spørsmålene mine.

Ikke fornøyd

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Ikke fornøyd med måten jeg ble behandlet på, føler ikke at han tok noe på alvor. Følte ikke at han lyttet til hva jeg prøvde å forklare.