Rolf Whitfield

• Endokrinologi
  • Indremedisin

Autorisasjon (1995)

Siste vurderinger av Rolf Whitfield

Høy kompetanse og sosialt intelligent

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Det første møtet er tillitsskapende hvor du blir lyttet til og får god tid til å forklare din situasjon og Roger framtrer som en kognitiv autoritet innenfor sitt fagfelt.
Tillitsskapende og vil ditt beste.

Mycket bra

Klinikk: Oslofjordklinikken AS Skrevet

Trygg , kunskapsrik, vänlig , intresserad Jag skulle gärna vara patient hos honom Jag hade bara telefon samtal, men hoppas att nästa gång får jag træffa hom personligen.

Imøtekommende og behjelpelig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg har fått god oppfølging av Dr.Whitfield i forbindelse med stoffskiftesykdom. Han er sympatisk, grundig, hjelpsom og har lang erfaring. Jeg kan varmt anbefale han.

Meget skuffet

Klinikk: Oslofjordklinikken AS Skrevet

Jeg ble diagnostisert med hypotyreose for noen år siden og det siste året har vært veldig krevende. Det var grunnen for at jeg ønsket å treffe Rolf Whitfield og jeg gledet meg masse til det. Det som jeg har truffet der er en ganske arrogant mann som lytter men hører ikke. Det ser ut at han har et system som han anvender på alle pasienter: Han spør om livet ditt, han lytter og han forklarer hvordan thyroidea virker og så der slutter alt. Han gir inntrykk av at han er ganske konservativ i sin tilnærming og også er han uinteressert å diskutere nye muligheter utover det gamle og kjente, selv om det gamle og kjente ikke virker. Han har lang erfaring i det feltet og sikkert har han masse kunnskap men dessverre henger han i fortiden så hvis du/dere trenger en ny vei eller om dere ønsker å prøve en ny behandling, da bør dere unngå denne legen.

Fantastisk mann

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Helt fantastisk mann! Hjelpsom, forståelsesfull og omsorgsfull. En av de bedre legetimene jeg har vært på. Hadde jeg bodd i Oslo (ble sendt dit av forsikringsselskap) så skulle jeg sørget for at all videre behandling ble gjort hos Rolf.
Han brukte god tid og forklarte godt hele veien.
Veldig veldig fornøyd!