Rolf Whitfield

Autorisasjon (1995)

Siste vurderinger av Rolf Whitfield

Imøtekommende og behjelpelig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg har fått god oppfølging av Dr.Whitfield i forbindelse med stoffskiftesykdom. Han er sympatisk, grundig, hjelpsom og har lang erfaring. Jeg kan varmt anbefale han.

Meget skuffet

Klinikk: Oslofjordklinikken AS Skrevet

Jeg ble diagnostisert med hypotyreose for noen år siden og det siste året har vært veldig krevende. Det var grunnen for at jeg ønsket å treffe Rolf Whitfield og jeg gledet meg masse til det. Det som jeg har truffet der er en ganske arrogant mann som lytter men hører ikke. Det ser ut at han har et system som han anvender på alle pasienter: Han spør om livet ditt, han lytter og han forklarer hvordan thyroidea virker og så der slutter alt. Han gir inntrykk av at han er ganske konservativ i sin tilnærming og også er han uinteressert å diskutere nye muligheter utover det gamle og kjente, selv om det gamle og kjente ikke virker. Han har lang erfaring i det feltet og sikkert har han masse kunnskap men dessverre henger han i fortiden så hvis du/dere trenger en ny vei eller om dere ønsker å prøve en ny behandling, da bør dere unngå denne legen.

Fantastisk mann

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Helt fantastisk mann! Hjelpsom, forståelsesfull og omsorgsfull. En av de bedre legetimene jeg har vært på. Hadde jeg bodd i Oslo (ble sendt dit av forsikringsselskap) så skulle jeg sørget for at all videre behandling ble gjort hos Rolf.
Han brukte god tid og forklarte godt hele veien.
Veldig veldig fornøyd!

Found my rare diagnosis for free.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

I have lots of weird symptoms and after trying lots of other specialists was convinced that I must have an endokrinological problem. After testing, Dr Whitfield said it was not endocrinological problem which devastated me as I was empty for other ideas. I wrote him a letter begging to be tested again,which he didnt, but instead tested for other diseases including a Tryptase blood level test freeof charge.This came back too high and Dr Whitfield suggested a Mast Cell Disease should be investigated. It turns out I have MCAS which is full of strange symptoms, very rare and under diagnosed. I am currently the only person with this diagnosis in Norway although there are definately many suffering from it. It is related to POTS, fibromyalgi, CFS, allergi, eksem to mentionjust a few. Dr Whitfield through his kindness has helped me findthe right treatment and above all have answers to a problem that has made me look like a hyperchondriac for over 10 years.I can not thank him enough. He has changed my life.

Nei og atter nei

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Aldri før har jeg vært borti ett mer arrogant menneske. Absolutt ingen innsikt eller evne til å lytte. Han kunne ikke besvare spørsmålene jeg hadde heller.