Profilbilde av plastikkirurg Jørgen Utvoll

Jørgen Utvoll

Profilbilde av plastikkirurg Jørgen Utvoll
Plastikkirurg

Om

Dr. Jørgen Utvoll er spesialist i plastisk- og rekonstruktiv kirurgi. Han studerte medisin i Oslo og har lang erfaring innen alle former for brystkirurgi. Han er spesielt interessert i bryst og ansiktskirurgi.

Dr. Utvoll er partner og overlege ved Fornebuklinikken. Han har tidligere vært overlege ved plastikkirurgisk avdeling på Ullevål og Rikshospitalet ved Oslo universitetssykehus. Han har også arbeidet som assistentlege ved ortopedisk avdeling ved samme sykehus.

Han har gjennomført studie om smertebehandling hos pasienter operert med brystrekonstruksjon og har holdt presentasjoner på internasjonal kongresser og nasjonale kurs.

Dr. Utvoll er medlem i Den norske legeforening, Norsk plastikkirurgisk forening, Norsk forening for estetisk plastikkirurgi, International Society of Aesthetic Plastic Surgery (ISAPS), European Board of Plastic, Reconstructive and Aesthetic Surgery (EBOPRAS) og er leder av Spesialitetskomiteen i Plastikkirurgi i Norge.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2002)

Jørgen Utvoll er plastikkirurg i Bærum

Siste vurderinger av Jørgen Utvoll

Professional and kind

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

I recently visited Dr. Jørgen Utvoll in his surgery. Jørgen was warm and reassuring. He gave me clear advice. The service was friendly and professional, and the results were perfect.
As expat in Norway, it is sometimes difficult to find caring medical professionals. Dr. Jørgen is excellent. I thoroughly recommend!

Kunnskapsrik og hyggelig!

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Jeg kan anbefale Jørgen Utvoll på det sterkeste! Han er dyktig, grundig og trygg! Prisen var akseptabel, særlig ettersom jeg ble så fornøyd med resultatet.

Kunnskapsrik

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Meget fornøyd med utført arbeid. God kommunikasjon evne og har et svar på alt man måtte lure på. Trivelig og alltid like blid.

Profesjonell, tillitsvekkende og kunnskapsrik

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Veldig fornøyd med både konsultasjon og hjelp. Faglig dyktig og også menneskelig!
Kommer til å benytte meg av denne legen igjen.
Takk for hjelp!

Dyktig, nøyaktig

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Denne kirurgen kan jeg virkelig anbefale!! Utrolig flink , nøyaktig og veldig hyggelig . Er så glad for ar jeg møtte denne fantastiske legen .