Marcus Eriksson

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Profesjonelle og empatiske

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Hei :)

Jeg ville bare si at jeg er utrolig glad for at jeg valgte å ta coolsculpting!

Fettet på sidene er ikke borte ennå, men det er tydelig redusert (gått 1,5 mnd)😍 endelig føles ikke klærne som «et fengsel» lengre! Jeg er overlykkelig! 🤩

Tusen takk for at dere fikk hjulpet meg å kvitte meg med kompleksene jeg har levd med i så mange år!

Seriøse

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Profesjonell behandler hvor jeg føler meg trygg og godt ivaretatt. Meget opptatt av pasient tilfredshet.

Faglig dyktighet og trygghet i avslappende omgivelser

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg ble mottatt på en hyggelig og varm måte. Det ble foretatt grundige vurderinger før behandlingen startet. Jeg fikk behandling med botox for å få et mer åpent og løftet blikk. Jeg kjente lite smerte siden området ble bedøvd i forkant. Jeg opplevde å være i trygge hender. Nå, etter 10 dager, er jeg veldig fornøyd med resultatet.

Dyktig, nøye, trygg og kunnskapsrik.

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg er så glad for at jeg valgte Privatklinikken. Dette er andre gangen jeg er hos Marcus Eriksson og Mette. Jeg føler meg veldig trygg når kompetansen er så høy. Marcus Eriksson er virkelig dyktig i faget sitt, til å lytte og er superflink til å få til et naturlig resultat. Jeg ser ut som en litt mer opplagt versjon av meg selv og er veldig fornøyd med behandlingen.

Sjeldent kunnskapsrik

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg jobber selv i bransjen og er ekstremt kritisk til hvem som får behandle meg. Marcus er sjeldent kunnskapsrik og svært nøyaktig. Jeg vet også at Dr Eriksson er med i flere ekspertgrupper hos produsentene hvilket gjør at jeg føler meg ekstra trygg. Høsten 2018 fikk jeg injeksjonsbehandling med Belkyra for å fjerne en liten dobbelthake på en ellers normalvektig og veltrent kropp. Resultatet noen måneder senere er fantastisk, kjevelinjen er mer markert og jeg ser slankere ut. Behandlingen var smertefri og jeg fikk god informasjon om hva jeg kunne forvente av hevelse og ømhet i tiden etterpå.