Marcus Eriksson

Marcus Eriksson er plastikkirurg i Bergen, Oslo, Stavanger og Tromsø

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Perfekt utført

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Etter 2 graviditeter og vekttap, kom tanken på og forstørre brystene . Jeg var veldig skeptisk på valget av klinikk jeg skulle velge. Min venninne anbefalte meg denne klinikken. Jeg er veldig glad jeg valgte denne klinikken. Resultatet ble mye bedre enn jeg forventet meg. Fantastiske varme mennesker som har tatt godt vare på meg, både før, under og etter operasjonen. Annbefales på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Allerede når du ankommer føler du å bli tatt vare på. Du blir møtt med et smil og føler deg avslappet. Lett å legge frem hva man kan tenke seg å gjøre. De kommer med forslag og man diskuterer seg frem til hva man ønsker skal gjøres. Blir lagt veldig vekt på at det skal se naturlig ut. En freshere utgave mer i tråd med slik man føler seg. Hele tiden blir man forklart hva som blir gjort og hva som blir brukt. Man blir fulgt opp i etterkant og er det noe man ikke er fornøyd med er ikke det noe problem. Ingen tvil om at jeg vil komme tilbake.

Trygg og proffesjonell behandling.

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Veldig trivelige folk, og veldig proffesjonelt. Følte meg trygg fra 1 sekund. Kommunikasjon over telefon siden jeg bor langt unna tromsø. Funket supert! Vil avbefale denne klinikken til alle og spesielt de med tubulære bryster!

Kunnskapsrik og estetisk

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg er en fornøyd kunde av Privatklinikken og Dr. Marcus Eriksson gjennom drøyt 10 år, og vil fortsette med det de neste 10.

Dr. Marcus Erikssons behandling gir meg et meget godt og estetisk vakkert resultat.

Amazing service, amazing results!!

Klinikk: Privatklinikken AS - Stavanger Skrevet

Dr Marcus Eriksson listened to what I wanted and made sure that it would look good and proportionate with my face. My nose was left as natural and perfect as ever, and my confidence and self esteem have been considerably boosted.Dr Marcus and Mette Eriksson are very kind and made me feel extremly comfortable and help me immensely through the proces. Just amazing!