Morten H Haug

Plastikkirurg og øre-nese-hals-lege

• Plastikkirurgi
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
IbsenSykehuset Gjøvik Telefonnummer962 04 000962 04 0 ...
Tordenskjoldsgate 13-15 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av Morten H Haug

Anbefales ikke

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Ble misfornøyd med operasjon. Langt unna forventning. Etter operasjon måtte jeg finne neste alle hjelp på nett. Fikk ikke hjelp og må ha ny operasjon, alt på nytt. Mistet tillit. Det er noe å tenke på når man skal velge en klinikk og lege. Håper de forbedre seg og ta mer hensyn til pasientene sine.

Stor buk med fettsuging av mave, liv, hofter og ryggputer.

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Operert på Nimo. Veldig fornøyd med resultat, 3 uker post op nå. Utrulig dyktig kirurg. Rolig og hyggelig.
Flott oppfølging i dagene/ukene etterpå på tlf og sms med bilder om eg lurte på noe.
Anbefales på det sterkeste.

Mislykket neseplastikk

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Opererte nesen min i november 2020. En utrolig mislykket operasjon, da neseryggen min kollapset. Har konsultert Dr. Haug, men kan sier at han ikke kan se hva jeg mener. Jeg stolte på hans lange erfaring, men i dag angrer jeg så utrolig mye på at jeg valgte å operere meg hos han. Anbefales virkelig ikke.

Lite villig til å ordne opp i mislykket operasjon

Klinikk: Nobel Clinic Skrevet

Opererte nesen min i 2011. Operasjon ble meget mislykket, da nesen var mye skjevere etterpå, samt fikk jeg et stort heng på nesetippen der arret var. Det ble derfor ny operasjon etter 1 år, men det eneste som ble rettet var henget på nesetippen. Har i dag en nese som er helt "vridd" og nesen ser ut som den er blitt delt i to midt over neseryggen. Var inne til konsultasjon hos dr Haug på ny klinikk i 2017ca(aleris) da nesen stadig etter så mange år plager meg, men det var ingen villighet til å prøve å ordne nesen med ny operasjon. Vil nå kontakte alternativ klinikk for å prøve å løse problemet.

Trygg, omsorgsfull og kunnskapsrik.

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Fikk utført buk kirurgi øvre/nedre + fett suging, for snart tre uker siden. Har fra første konsultasjon hos Morten Haug følt meg veldig ivaretatt, både før og etter operasjonen.
Grundig informasjon ble gitt på konsultasjon, og da jeg kontaktet klinikken med et tilleggs spørsmål, fikk jeg svar med en gang.
Resultatet så langt er helt nydelig, jeg er veldig fornøyd!