Kenneth Chiu

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2008)

Asteta Clinic Telefonnummer22 02 60 6022 02 60 ...
Gullhaugveien 1 0484 Oslo
Kenneth Chiu er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Kenneth Chiu

Dyktig, profesjonell og trygg.

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg utførte en Buccal fat pad reduction hos Kenneth Chiu i 2020, da jeg alltid har plages med "bollekinn" og overflødig fett i kinnene.

Jeg følte at Kenneth virkelig lyttet til meg og forstod hva mine ønsker var- samtidig som at han var opptatt av et naturlig og pent resultat. Dette gjorde at jeg umiddelbart følte meg veldig trygg. Inngrepet ble utført i lokal bedøvelse, og var helt smertefritt. Jeg fikk god oppfølging i etterkant, og rask tilbakemelding dersom jeg hadde noen spørsmål.
Jeg følte meg 100% trygg og ivaretatt hele veien, og er kjempe fornøyd med resultatet.

Vil anbefale Kenneth Chiu på det sterkeste!

Helt fanstisk og enda mer enn det!

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Fikk nesen operert hos Kenneth Chiu i November 2020.

Etter 20 år med usikkerheter rundt min egen nese og daglig irritasjon basert på utseende som da kun gjaldt nese, valgte jeg å operere nesen i november 2020. Vanskelig å legg ord på følelser, lettelse og en ren glede av å se resultatet og hvor bra det ble og det takket være Kenneth.

Oppsøkte flere klinikker og gjennomførte konsultasjons time hos andre klinikker for å være på den sikre siden, spesielt da det er snakk om endring av utseende. Etter gjennomført konsultasjon v. flere klinikker var det ingen tvil om hvem som er riktig mann for jobben – Kenneth!

Følte meg ivaretatt, hørt og tatt godt hånd om helt siden første dag jeg var på konsultasjons time.
Kenneth tar seg veldig god tid deg, hører og kommer med innspill som er basert på kunnskap og faglig kompetanse – Alt i alt vil jeg si at jeg fikk det som jeg vil og så mye bedre enn det jeg hadde sett for meg.

Stort pluss med simulering som illustrerer hvordan resultatet kan bli før man velger å gå for det. * Og fra en person som har utført en slik operasjon så kan jeg trygt si at det du får i virkeligheten er enda bedre enn simuleringen og det med en prognose av resultat som du kan få bli med å påvirke – og på dette området som alt annet gjelder det og hør på eksperten, du kan takk deg selv for det senere :)

Og her kommer det beste.. Ikke nok med at du får et fantastisk resultat og utseende du kommer til å elske. I tillegg så får du bedre funksjon med din nye nese, i mitt tilfelle ble nesevegg rettet opp i og tuppen på nesen løftet i samme slengen. Sitat fra kontroll timen min etter 6 måneder; «Kenneth, det føles ut som nesten min nå har fått seg en turbo og jobber perfekt»

Kunne sikkert ha skrevet enda mer men om noen i framtiden er usikker så bør dette være det klareste valget det fins når det gjelder valg av lege.

Smerte skala fra 1-10: 2 - er verre å bli stukket av bie. Subjektiv mening men viktig å poengtere da det kommer fra en som har legeskrekk.

Ninos Merkhaey
Mann 27 år
Tlf: 95795161 – om du etter alt dette fortsatt skulle trenge referanse.

Trygg, kunnskapsrik, sjeldent dyktig.

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg fikk utført et panneløft av overlege Kenneth Chiu og fullroser ham. Han var flink og jeg er strålende fornøyd med resultatet. Pasienten er trygg i hans dyktige hender!

Dyktig

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Fikk utført brystløft+reduksjon, bukplastikk og lipo. Veldig fornøyd med hele prosessen. Kenneth er nøyaktig, dyktig og trygg. Følt meg ivaretatt hele veien. Opptatt av et naturlig og symmetrisk resultat som passer den enkeltes kropp. Alltid tilgjengelig og følger opp hele veien. Meget dyktig, anbefales på det sterkeste.

Fantastisk dyktig kirurg!

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Utrolig takknemlig for at jeg valgte å få utført operasjon av nese, samt brystforstørrelse hos Kenneth. Operasjonene ble utført samtidig for litt over en uke siden.

Jeg hadde en mislykket neseoperasjon bak meg + en skade i nesen etter et fall. Dvs en komplisert operasjon. Tok av gips i dag og ser allerede at resultatet kommer til å bli kjempebra!
Brystforstørrelsen gikk over all forventning. Så og si smertefritt, enda implantat ble lagt under muskel. Resultatet ser kjempebra ut og arrene likeså.
Jeg må også takke Kenneth for fantastisk oppfølging, svarte raskt bade på sms og tlf på spørsmål etter operasjon. En god opplevelse hele veien!

Dette er en kirurg man merker at virkelig brenner for faget sitt. Anbefales på det varmeste!