Aksel Espen Foss

Aksel Espen Foss er generell kirurg i Oslo

Siste vurderinger av Aksel Espen Foss

Erfaren og kompetent

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg er utrolig takknemlig for den fantastiske omsorgen og støtten jeg har fått fra Dr. Aksel Foss. Han er alltid profesjonell, omsorgsfull og lyttende til mine plager. Han tar seg alltid tid til å forklare ting grundig og gir meg tillit til at jeg får den beste behandlingen. Jeg føler meg virkelig heldig som har fått mulighet til å bli konsultert av Aksel og jeg anbefaler han på det sterkeste til alle som leter etter en dedikert og dyktig lege.

Litt lei og uinteressert

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Nå er det blitt slik at man kun får 15 min på Volvat når man bestiller legetime, og det funker veldig dårlig for denne legen. Det blir bortkastede penger, man rekker ikke en ordentlig undersøkelse. Han er åpenbart flink men tror dette går for fort for han og han rekker ikke over. Kommer til å styre unna i fremtiden.

Meget erfaren lege

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Dr, Foss er vennlig, kunnskapsrik, stiller de riktige spørsmål, rask og sikker diagnose med tydelige råd om den nøvendige behandling og oppfølging. Han er en førsteklasses lege !

Kompetent og handligsfør

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Kan anbefales på det sterkeste, gir meget rask og god oppfølging med høy kompetanse. Full tillitt til ham.

Kompetent og erfaren

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Veldig rasjonell lege med lun og trykk tilstedeværelse med pasienten. Har tydeligvis mye erfaring fra ulike typer kompetanse områder innen medisin, og ulikt mange leger, derfor ikke har satt seg i en kompetanse/bias felle ved å gjøre seg blind med bare fokus på et snevert medisinsk område. Effektiv diagnostikk med mye tester i starten, og gønner rett på "skikkelig" behandling med en gang han har en forståelse av diagnostikken dataene uten noe nøling og synsing. Fremstår som selvsikker som gir trygghet, sikkert da fordi fordi han nettopp er kompetent og vet hva han driver med.