Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen

Ståle Buhagen

Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen
Generell kirurg og plastikkirurg

Om

Overlege dr. Ståle Buhagen er spesialist i plastikkirurgi og generell kirurgi. Han har jobbet med kirurgi siden 2004, både offentlig og privat. Utover plastikkirurgi har dr. Buhagen jobbet med hjertekirurgi, transplantasjonskirurgi og gastrokirurgi ved Rikshospitalet.

Dr. Buhagen har bred erfaring innen plastikkirurgi og har spesialisert seg innen brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft og brystreduksjoner, herunder gynecomasti (brystutvikling hos menn). Han har også spesialkompetanse på kroppsformende kirurgi som bukplastikk, korreksjon av delte magemuskler (rektusdiastase), armplastikk, lårplastikk, hofte- seteplastikk, fettsuging, fettransplantasjon til bryst, sete og ansikt, øyelokksoperasjoner og panneløft.

Bestill time til en uforpliktende konsultasjon.

Les mer om dr. Buhagen her.

• Generell kirurgi
  • Plastikkirurgi

Autorisasjon (2004)

Siste vurderinger av Ståle Buhagen

Svært god informasjon, svært godt ivaretatt,

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Dyktig kunnskapsrik og good kirurg, som informerte om alt jeg hadde behov for. Ingen overraskelser og opplevde å bli super godt ivaretatt !!

Godt ivaretatt

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Jeg oppsøkte klinikk A da jeg hadde silikon proteser som det trengtes å gjøre noe med da de begynte å bli gamle. (20 år) Valget falt på denne klinikken fordi det var Frode Amland som gjennomførte inngrepet den gang, og jeg hadde bare gode erfaringer fra forrige gang. Denne gangen ble det hans kollega Ståle Buhagen som opererte meg og er like fornøyd nå. Jeg var veldig usikker på hva jeg skulle gjøre, nye proteser eller fjerne. Det ble mange samtaler og mye vingling fra min side, men følte meg hele tiden veldig godt ivaretatt og informert om mine muligheter hos Ståle Buhagen.
Anbefaler Klinikk A på det varmeste.

Trygt og rolig, vet hva de gjør

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med resultatet , kunne ikke vært bedre:)
Etter å ha vært plaget med tunge bryster i mange år, er belastningen på skuldrene mine borte, og brystene akkurat passe store👍🥰
Det ble foretatt brystreduksjon (nesten 2 kg) og brystløft, med utrolig lite smerter etterpå.
Kan trygt anbefale kirurg Ståle Buhagen og hans team; dyktige, vennlige, rolige; de vet hva de gjør

Trygg og profesjonell

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Har fått utført en brystforstørrelse hos Ståle, og sitter igjen med et meget godt resultat. Undersøkte mange klinikker på forhånd og gikk på mange konsultasjoner hos andre klinikker, men fant aldri tonen eller tryggheten hos noen andre. Dette gjorde meg usikker. Under konsultasjon hos Ståle på Klinikk A, ble jeg trygg i valget på grunn av den store kunnskapen og profesjonaliteten, og nølte ikke med å bestille time.
Både før og etter operasjonen ble jeg møtt med god informasjon og veiledning. Det er et godt team på Klinikk A, som skaper en rolig og varm atmosfære. Fra den meget hyggelige sekretæren i skranken, til den fantastiske anestesisykepleieren man møter etter operasjon. Sitter igjen med et resultat som overgikk mine forventerninger, som har gitt meg selvtilliten tilbake.

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Legen har vist en imponerende kompetanse. Jeg setter stor pris på legens grundige undersøkelser, tydelige kommunikasjon og evne til å skape en trygg og tillitsfull atmosfære. Det er tydelig at legen verdsetter pasientens velvære, og jeg er takknemlig for den omsorgsfulle tilnærmingen som er vist gjennom behandlingsforløpet. Takk for en service!