Profilbilde

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Verdens beste tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto.. Så masse å si!! Men kan beskrives med ett ord: perfekt! Jeg har hatt masse problemer med tennene, mange uheldige situasjoner og dårlig tannleger - kom til han og han har gjort en helt fantastisk jobb. Alt fra "det enkle" til trekking, rotfylling, operasjoner etc. Alt har gått fint - ingen problemer underveis eller etter. Ikke minst er han snill, omtenksom, hyggelig, morsom og rett og slett helt fantastisk... Jeg er ikke redd for å gå til han, uansett hva som skal gjøres!! Håper han blir i yrket helt til jeg blir gammel, ellers så sliter jeg... Anbefales på det aller sterkeste!!

En fantastisk kompetent tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto er den mest kompetente, ærlige og vennlige tannlegen jeg noen gang har møtt. Han tar sine pasienter på alvor og har et ønske om å hjelpe sine pasienter. Alt i alt, en fantastisk tannlege.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Over flere år fått svært god oppfølging. God på både forebyggende tiltak, behandling og informasjon. Hyggelig atmosfære på tannlegekontoret.

FANASTISK

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Denne mannen er fantastisk!
Jeg har sendt alle mine venner i stolen til Roberto og alle er enige - fantastisk!!
Så og si smertefritt og han er ærlig!
Han informere og de billigere løsningene for de som ikke har økonomien som strekker til :)

Inn til tannlegen, ut fra en venn.

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Har brukt dette tannlegekontoret i drøye fire år. Har Roberto som fast tannlege.
Han er utrolig flink! Spesielt å sette bedøvelsesprøyter.
Før jeg kom hit, var jeg veldig nervøs for å gå til tannlegen. Dette har forandret seg drastisk. Nå gleder jeg meg nesten...
De er også veldig flinke på hva du har rett til offentlig støtte for.
Har gjort det meste her. Alt fra enkle fyllinger til rot-fyllinger, ekstraksjoner
og proteser.

Har ingenting negativt å si. Bare positivt.