Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Roberto Plascencia

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Anbefales

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

En svært dyktig tannlege. Har aldri følt meg så trygg hos en tannlege tidligere. I tillegg var behandlingen effektiv, billig og svært godt utført. Anbefales på det varmeste.

Samvittighetsfull og flink

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto tar faget sitt seriøst, og jeg har etter erfaring med tanntrekking og vanlige kontroller alltid fått god behandling og gode, nøkterne råd for vedlikehold.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Gruet meg veldig til å fjerne 3 av 5!! visdomstenner på en gang. Det gikk helt smertefritt og er den beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Har ikke vondt i ettertid - skriver denne anmeldelsen dagen etter jeg har trukket tennene :)
Roberto er veldig hyggelig og forklarer alt underveis på en meget bra måte. Han har også god humor! Jeg kan garantere en god opplevelse hos han. Min faste tannlege heretter!

Utrolig profesjonell

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto er morsom, faglig dyktig og tar vare på pasientene sine! Det er en real fest å komme på kontroll! Man får time raskt og det er kort ventetid på venterommet. Roberto forklarer nøye hva han gjør når du sitter i stolen, og kommer med en røverhistorie eller ti for å roe eventuelle nerver man måtte ha. Uten tvil den beste tannlegen i Oslo!

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Tannlegen var lett å snakke, flink til å forklarer og tålmodig. Han holdte god kommunikasjon før og under hele behandlingen. Jeg følte meg trygg og komfortabel under hele prosessen.
Jeg vil absolutt anbefale han videre til andre.