Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Roberto Plascencia

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Den beste helseopplevelsen jeg noensinne har hatt

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Svært hyggelige, imøtekommende og varme mennesker som virkelig bryr seg og er stolte over sitt fag. De utviste en enorm mellommenneskelig forståelse og medisinsk profesjonalitet som førte til at jeg nesten var lei meg for at jeg måtte dra hjem. Om du skal til en tannlege er det ingen andre steder som gjelder. Tusen tusen takk.

Kjempedyktige tannleger

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Etter å ha trukket en visdomstann i vinter foreslo Roberto å operere ut de to i underkjeven ved senere tidspunkt, ettersom de ikke lenger hadde noen antagonist.

Ettersom jeg sliter mye med angst til vanlig, i tillegg til å ha hatt dårlige opplevelser hos tannleger før, gruet jeg meg mye på forhånd og sov trolig 20 minutter sammenlagt natten til tannlegebesøket. Dette viste seg å være unødvendig.

Da Raquel satte bedøvelsen kjente jeg knapt stikket, og tannlegesenteret ga meg muligheten til å ta en angstdempende tablett på forhånd slik at jeg var roligere, noe jeg satte stor pris på. Roberto opererte deretter ut visdomstannen smertefritt på noen sekunder, og jeg kjente heller ingenting da han sydde igjen, noe han gjorde så jeg ikke skulle sette fast matrester og lignende. Helt til slutt fikk jeg en sprøyte i skulderen så jeg ikke hovnet opp i ettertid.

Litt ømt var det selvfølgelig de første dagene i etterkant, men alt i alt var det mye enklere gjort enn hva jeg forventet. Av natur vil jeg sikkert være nervøs til våren når jeg skal operere ut den siste visdomstanna, men det er det altså ingen grunn til!

Kunne ikke vært bedre

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto og kollegaene er engasjerte, lattermilde og hjelpsomme fra første øyeblikk. Jeg trakk to visdomstenner der den ene krevde kirurgisk inngrep. Roberto fikset dette mens han slengte vitser og fortalte hva han gjorde sånn at jeg var forberedt. Jeg trodde dette skulle gjøre vondt, men det var nesten helt smertefritt. Det er også litt vanskelig å være redd når man ler...

Jordnær service og ypperlig kvalitet! Billig også.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg skulle operere ut en visdomstann og hadde gruet meg mye på forhånd pga tidligere dårlig erfaring hos en annen tannlege. Roberto er utrolig dyktig og brukte mye tid på at jeg skulle føle meg trygg gjennom hele prosessen. Selve operasjonen var fort gjort og uten noe ubehag. Han forklarte alt han gjorde underveis, noe som var veldig betryggende. I tillegg gjør kortisonsprøyten man får etterpå at man nesten ikke får hevelse i det hele tatt, fantastisk! Jeg kan virkelig anbefale Roberto, og kanskje spesielt dersom du har tannlegeskrekk, han er både hyggelig og veldig flink.

Fantastisk positivt

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Denne livlige, engasjerte, proffe og dedikerte gjengen er sånn alle tannleger burde vært. Roberto må være den kuleste typen jeg har møtt. Det å få til såpass mye humør, tull og tøys, men samtidig være veldig proff og ha medfølelse er det ingen andre enn denne gjengen som får til.

Jeg fjerna visdomstann og Roberto ledet meg gjennom det og fortalte alt som skjedde! Alt i alt var det en super opplevelse og garantert ikke siste gang jeg kommer hit!
Anbefales på det sterkeste