Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Roberto Plascencia

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Mitt første morsomme tannlegebesøk

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Har du noen gang hatt latterkrampe i tannlegestolen med trynet fult av bedøvelse når tannlegen syr igjen og forklarer humoristisk at på frognerfruer strammer han godt til, forklarer at han ikke er tannlege, men en uoppdaget kunstner og at jeg er dagens lerret, at han demonterer tanna som et skrivebord så den blir lettere å få ut døra, hvorfor visdomstenner bare er jævelige drittsekker, at om jeg får blåmerke kan jeg skylde på typen, at spillelista hans "visdomstann" med Abba, earth, wind &fire mm. har riktig groove så alt går smooth, og at jeg kan drikke alkohol, spise is og helst ikke må trene (😂) på noen dager?
Tannlegebislett er the place to be.

Veldig profesjonelt av alle på jobb. Ble møtt i døra av en nydelig dame med verdens beste humør og karisma, sendt videre til en Rakel som skulle sette bedøvelse og som med herlig sarkasme syntes synd på meg som ble så skuffa over at det ikke gjorde vondt - og videre inn til fantasiske Roberto som forklarer alt som skal skje, alt han gjør underveis og er verdens kuleste tannlege. Jeg bytter aldri!

To visdomstenner og noen tusen fattigere, men kulere tannlegekontor finnes ikke, ass.

Den beste tannlegen jeg noen gang har hatt!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Fantastisk profesjonelt, flinke, hyggelige, vennlige og morsomt tannlegeteam! Hadde brukket en tann, og fått rotfyll samt støpt ny tann. Resultatet er fantastisk! Finere enn før jeg brakk tannen. Dette er virkelig et team det er svært hyggelig å komme til. Smilende, vennlige og forklarer alt i minste detalj. Jeg anbefaler de på det sterkeste, og kommer aldri til å bytte tannlege.

Strålende tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg trakk min første visdomstann hos denne hyggelige tannlegen. Han forklarte hva han skulle gjøre ned til hver minste detalj samtidig som han sang med til musikk fra 70-tallet, noe som skapte en veldig avslappet atmosfære. Han satte også en kortisonsprøyte etter behandling for å unngå hevelse. Tilbake på jobb dagen etter.

Profesjonelt, effektivt, inkluderende og hyggelig

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Dette er den desidert beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Her blir man tatt i mot på en personlig måte, de er utvilsomt dyktige folk med stolhet og glede i arbeidet sitt. Tannlegen langt mer enn forespeilet og forventet på en fredag ettermiddag.

Dyktig tannlege med hjerte for pasienter!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto & co er utrolig dyktige i sitt arbeid. Jeg blir bestandig utrolig stresset og nervøs før jeg skal i stolen. Etter noen år med Raquel som tannlege har jeg overvunnet mye av min frykt hos tannlegen.
Men da jeg måtte ta visdomstennene mine ble jeg på nytt veldig bekymret fordi jeg skulle ha en ny behandling hos Roberto.

Men.. det var ingen sak. Jeg fjernet begge visdomstennene på ene siden. Noen gledestårer da Robert viste meg den ene tannen. Smertefritt og tydelig kommunikasjon. Jeg føler meg alltid trygg i stolen uansett hvor mye jeg måtte stresse meg opp i forkant.

Jeg anbefaler legekontoret titt og stadig :) Jeg skal aldri bytte!