Profilbilde av tannlege Amer Maqbool Ahmad

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Amer Maqbool Ahmad

Meget dyktig tannlege.

Klinikk: Tannverden AS Skrevet

Jeg har vært pasient hoss tannverden. og kan anbefale dem, god service. var pasient fra februar 2017 og var ferdig behandlet august 2017. neste time er mars 2018 for kontroll.

Svært bra tannlege

Klinikk: Tannverden AS Skrevet

Fikk utført rens av tenner og en faglig vurdering av
min tannhelse og hva som bør gjøres. Er godt fornøyd
med hans anbefalinger, profesjonalitet og vennlige framtoning. Har fra før noe blandede erfaringer med andre tannleger. Er nå trygg på at jeg har funnet "min tannlege". Anbefales!

Verdens beste tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Suverent dyktig, trygg og verdensmester i å sette bedøvelse uten at man kjenner noe. Vil aldri bytte tannlege!

en veldig flink tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg har gått hos Amer siden 2015 og er svært fornøyd med han. Han er svært profesjonell, erfaren og har alltid løsning på alt. Til tross for at jeg hadde mange hull og ikke kunne møte opp ofte tok han nye bilder av tennene, renset dem hver gang og forklarte alltid grunndig hvor i prosessen vi er og hvor mye av arbeidet som er igjen. Dette resulterer i at jeg alltid føler meg trygg i hans hender. Jeg anbefaler han dessuten til alle som har tannlegeskrekk og til de som er redd for bedøvelser.

Anbefales!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg har gått til tannklinikken i flere år og er like fornøyd hver gang. God behandling, gode og rettferdige priser og ikke minst føler en seg trygg.