Profilbilde av tannlege Amer Maqbool Ahmad

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Amer Maqbool Ahmad

Utrolig dyktig

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Amer er meget dyktig og profesjonell i sin utøvelse av yrket. Han er faglig dyktig, og viktigst av alt så føler man seg trygg i hans hender.

Anbefales!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Har vært kunde hos Amer i sikkert fem år. Beste tannlegen jeg noen gang har brukt. Amer er en profesjonell og behagelig tannlege som alltid tar seg den tiden som er nødvendig. Han forklarer på en forståelig måte all behandling han mener er nødvendig.

Jeg føler meg alltid svært godt ivaretatt og at behandlinger blir utført på en trygg måte.

Prisene er hos Din Tannklinikk oppleves som behagelige og rettferdige. Ikke minst er Amer en svært hyggelig kar slik som jeg også oppfatter de andre ansatte på klinikken.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Han er dyktig høflig og seriøs.
Jeg har hatt tre tenner implantat og jeg er veldig fornøyd. Jeg har hatt også tre eller fire rotfylling og det funker helt bra. Min tannlege har to innerste tenner (vissetennner).

Beste tannlegen!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Veldig fornøyd. Ryddig, ordentlig tannlege. Veldig proff og flink. Anbefaler til alle jeg kjenner. Tennene mine er i de beste hender

Utrolig flink og rolig tannlege

Klinikk: Tannverden AS Skrevet

Du føler å bli godt ivaretatt i et svært hyggelig omgivelse. Svært moderne og rene lokaler. Amer er svært dyktig behandler som føler deg godt. Jeg fikk kosmetisk behandling med fasit krone på flere av tenner som gir meg et varig livsglede. Takker deg meget for kunstverk.