Sebastian Däröste

Sebastian Däröste er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sebastian Däröste

Flink og imøtekommende

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har lenge sett etter en tannlege i byen og anbefaler Sebastian og Torshov Tannlegesenter. Her kommer jeg til å fortsette å dra for mine årlige kontroller.

Dyktig tannlege!

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

For en som har ventet litt lenge med å gå til tannlegen grunnet en smule skrekk, var dette riktig valg!
Han tok skrekken på alvor, skapte en trygg stemning. Videre var han flink til både å ta pauser og minne på at jeg også kunne be om det.

Den beste tannlegen jeg har vært hos!!

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Sebastian er den beste tannlegen jeg har vært hos, og anbefaler han på det sterkeste.

Sebastian har en fin ro, er profesjonell og er utrolig god på å yte god kundeservice.

10 av 10 :)!!

Sebastian. Et ekstraordinært mennesker, veldig profesjonelt, han ser hele pasienter, ikke bare tenner.

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har aldri følt meg tryggere og mer avslappet ved en tannlegebesøk. Jeg anbefaler han 100 %. Profesjonell og menneskelig. Perfekt kombinasjon. Hans suksess er sikret 🙂👌

10/10 service og person

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Serviceinnstilt med eleganse; som person bidrar han til en hjemmekoselig atmosfære, åpenhet og ærlighet om det man måtte fundere på, grundig og smertefri behandling for de angstfulle. 10/10 service og person.
Høyst anbefalt.