Sebastian Däröste

Sebastian Däröste er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sebastian Däröste

Dyktig og profesjonell

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Har trekt 2 visdomstenner med kirurgisk inngrep.
Gruet meg litt første gang, men tok ikke lang tid å føle seg trygg.
Ble tilbudt å høre på musikk noe som var veldig avslappende.
Utrolig dyktig i faget og følger deg opp underveis med forklaringer. Detta er en tannlege jeg anbefaler på det sterkeste.
En stor takk til han og torshov tannlege senter for godt arbeid!

Den beste tannlegen jeg har vært hos!

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg er superfornøyd med mine behandlinger hos Sebastian! Jeg startet en invisalign-behandling i september, og den har gått knirkefritt. Jeg fjernet også 2 visdomstenner, og det kunne heller ikke gått bedre! Han er veldig flink til å «se deg» som pasient og det er lett å slappe av i hans nærvær. Anbefales virkelig!

Veldig flink tannlegen

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Profesjonell og hyggelig hjelp, jeg er veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk, smertefri tann fjerning.

Otroligt dyktig tannlege!

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Har haft stora problem med mina tænder och besøkt många olika tandläkare, trots min stora rädsla før detta. Ingen har tidigare kunnat førklara varför jag har så lætt att få hål(?!) Men det gjorde Sebastian, och jag får nu refunderat ett viss del av kostnaden tom.
Jag fick en akuttid på Torshov tannlegesenter då min visdomstand var tvungen att tas bort. Därefter har jag varit dær många gånger før att laga tänderna och gjort två rotfyllningar. Bedövningen känns ingenting!! Han ær otroligt skicklig då han jobbar själv, utan assistent. Han lyssnar och har stor förståelse att man har tandlækarskræck. Nu har han botat den før mig och jag går dit varje gång utan att få ångest. Jag känner mig alltid gott tatt emot av honom, också av sekreteraren Maria:)
Jag rekommenderar verkligen Sebastian till alla som sliter med tandlækarskræck.

Evigt takknemlig

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Sebastian är otroligt pedagogisk, lugn och närvarande - Han lyssnar på dig som patient och är extremt professionell.
Jag har en stor skräck för tandläkaren men hos Sebastian gick besöket mycket lättare.

Helt enkelt den bästa tandläkaren jag kunde önskat att få.

Jag är evigt tacksam för all hjälp jag fick av kollegorna han har hos sig och kommer att komma tillbaka till Torshov tannlegesenter då tiden kommer för nästa besök.

Allt gott,