Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

Veldig bra erfaring

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Dyktig, snill og effektiv. God til å forklare og følte meg trygg og godt ivaretatt. Fikk godt med informasjon på forhånd om anbefalt behandling. Var også fornøyd med oppfølgingen underveis og i etterkant og ikke minst hvor effektivt og proft arbeidet ble utført. Anbefales!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

En så utrolig, tålmodig og oppmerksom tannlege skal du lete lenge etter. En som følger med på kroppsspråket under behandling og stopper med engang hun ser ubehag. For en som har tannlegeskrekk var det utrolig lett å finne tryggheten allerede under første behandling. Dette er en tannlege som tar seg tid, gir råd og svarer på spørsmål. Jeg anbefaler Kurdistan Mirza til både familie og venner!

Dyktig og omtenksom

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Meget rolig, flink og hyggelig tannlege. Selv en komplisert rotfylling gikk meget bra. Anbefales!
Mvh

Meget dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, og var veldig bekymret for å gå til tannlegen denne gang. Jeg valgte Mirza på grunn av gode anmeldelser her.

Mirza undersøker grundigere enn noen annen tannlege jeg har vært hos. Kontoret opererer med standardsatser for ulike behandlinger, men hun sparer likevel ikke på egen tid og nødvendig medisinsk utstyr. Hennes fokus er riktig og smertefri behandling.

Mirza måtte utføre nokså omfattende arbeid på meg, noe jeg var veldig bekymret for. Men, behandlingen gjorde ikke vondt, og hun fikk meg til å slappe av. Bl.a. fikk jeg sobril før behandling, et beroligende middel kun tilgjengelig på resept. Hun hadde heller ingen problemer med at jeg hadde i ørepropper, selv om det betydde at hun måtte gi alle instrukser ("gap høyere" osv.) med kroppsspråk, som jeg vil tro gjør arbeidet hennes litt mer krevende.

Opplevelsen min var såpass positiv at Mirza er min faste tannlege fra nå av, og jeg er ikke redd for neste kontroll.

Her må det også nevnes at Mirza er en veldig trivelig og behagelig dame. Hun er forståelsesfull og behagelig å være rundt, og man blir nesten litt glad i henne. Det viktigste er likevel at hun fremstår oppdatert på den nyeste teknologien som er tilgjengelig, og at hun er generelt faglig sterk. Anbefales.

Min beste opplevelse

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har flere ganger vært uheldig med tannlegebesøk. Enten på grunn av dårlig service eller fordi behandlingen ikke ble gjort bra nok. Tanken min endret seg helt etter at jeg hadde time hos Kurdistan Mirza. Jeg hadde lest mye bra om henne på internett, og derfor ville jeg gi meg en sjanse. Denne sjansen var verdt og jeg angrer ikke et sekund. Jeg har vært hos henne tre ganger, og jeg opplevde ingen ubehagelige smerter etter behandlingen. Hun spør alltid om hvordan du har det, og sørger for at man ikke sitter der med ubehag. Samtidig forklarer hun alt som blir gjort på deg, og begrunner hvorfor det er slikt før hun starter prosessen. Det er også noe med den positive utstrålingen hun har. Allerede når man kommer inn, så føler man automatisk at man har kommet til trygge hender. Jeg er veldig takknemlig for å ha funnet den riktige og perfekte tannlegen for meg som jeg kan trygt dra til. Hun vet godt hva hun holder på med. Kurdistan Mirza anbefales på det sterkeste uten tvil!