Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

Imøtekommen, dyktig og varm!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

En liten bit av tannen løsnet en lørdag ettermiddag! Fikk time med en gang, og ble behandlet av Mirza.
Hun er flink, effektiv, smilende og du ser hun er glad i jobben sin! En varm person med kunden i fokus!
Absolutt å anbefale!

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Herlig service og en vel utført og smerteløst arbeid! Dette er min gå til tannlege fremover, anbefales mye! Må si jeg er kjempe fornøyd!

Anbefaler på det sterkeste

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har aldri vært noe fan av tannleger. Lydene skremmer meg mer enn det gjør vondt.
Jeg måtte operere ut visdomstannen en søndag og kom over Nydalen Tannlegesenter på internett. Vi alle vet at tannleger finnes i ulike skalaer og det er like spennende og nervepirrende hver gang man skal til tannlegen. Helt ærlig har jeg aldri vært så nervøs noen gang. Jeg ble møtt av Kurdistan, utrolig skjønn, omsorgsfull og trygg tannlege. Hun har en beroligende atmosfære og gir deg gjerne en klem inni mellom slagene om du trenger det. Det skal heller ikke stå på dyktigheten. Jeg har byttet tannlege og anbefaler Kurdistan på det sterkeste.

Beste tannlegen ,uten tvil😁

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk,men ikke nå lenger.Du er veldig hyggelig og flink ,tusen takk for så herlig time ,jeg kommer tilbake ,det er det ingen tvil om😁

Min favoritt tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan er den flinkeste tannlegen jeg har hatt med største hjertet. Hun er nøye og faglig dyktig! Jeg har funnet min favoritt tannlege og kommer til å fortsette hos henne. Anbefales på det sterkeste.