Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

En utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan Mirza er en virkelig hyggelig og dyktig tannlege, som kjenner pasientene sine. Hun får deg til å føle deg godt ivaretatt, og holder en god dialog og forteller om hva som er tilstanden med tennene dine underveis.
Jeg kommer ikke til å bytte tannlege med det første.

Trygg og dyktig!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

En tannlege til å stole på. Anbefales på det sterkeste. Medfølende, profesjonell, varm og veldig dyktig.

Veldig flink lege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg knakk en bit av tanna mi, og kom i kontakt med Kurdistan Mirza. Hun tok meg veldig godt imot og fikset dette veldig raskt uten noen problemer.

Verdens dyktigste og snilleste tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Ubeskrivelig flink og dyktig tannlege! Ble veldig godt tatt vare på. Tannlege Kurdistan Mirza bruker god tid til å forklare og gi diagnoser samt sette tiltak. Hun er min faste tannlege og er absolutt en tannlege som jeg alltid vil oppsøke når det trengs. Anbefales på det sterkeste

Vennlig, imøtekommende, profesjonell og flink

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Hos Kurdistan Mirza følte jeg meg sett og hørt. Jeg har et veldig dårlig tilfelle av tannlegeskrekk på grunn av dårlige erfaringer med tannleger tidligere, men fra begynnelsen etter å ha møtt og snakket med Kurdistan følte jeg meg avslappet, trygg og tatt godt vare på. Hun er ikke bare en varm og vennlig person, men også en svært kompetent tannlege som er profesjonell og dyktig. Jeg føler meg veldig heldig å ha funnet henne og å ha henne som min tannlege. Jeg gir henne min beste anbefaling.