Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

Når tannlegeskrekken forsvant :-)

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg hadde et hull og gruet med fryktelig mye til å få dette fikset. Helt til jeg for første gang var på Nydalen Tannlegesenter V/ Kurdistan Mirza

Det ble gitt rett mengde / styrke bedøvelse for å fikse hullet, hele prosessen gikk alt i alt veldig bra.

Kan uten tvil anbefale tannlege Kurdistan Mirza videre.

Takk for en hyggelig og profesjonell opplevelse! :-)

Kurerte tannlegeskrekken min

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Tusen takk for at du kurerte tannlegeskrekken min! Jeg har måttet bli lagt i narkose ved tidligere behandlinger, men nå følte jeg meg så trygg og ivaretatt i tannlege stolen at jeg sa ja til å fikse hullet med en gang , takk!:)

Verdens beste tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Tusen hjertelig takk for en god og profesjonelt behandling. Dr. Kurdistan er beste tannlegen jeg har vært borti en gang. Rolig, synlig og ikke minst dyktig i faget sitt. Anbefaler alle på det sterkeste.

Bra Helhetsinntrykk

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

God treukers behandling av både tannkjøtt betennelse og trekning av visdomstann. Viste god kompetanse innenfor de fleste områder. Savner derimot litt mer utdypning om hva hun gjorde og hvorfor,

Knallflink trygg tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan Mirza er den flinkeste tannlegen jeg noensinne har besøkt. Jeg har tannlegeskrekk, og gruer meg alltid fryktelig til å gå til tannlegen. Men hos Kurdistan Mirza føler jeg som pasient meg trygg, ivaretatt og lyttet til. Hun lovet meg en smertefri behandling, og det fikk jeg. Hun lytter til mine behov og tar hensyn til disse. De to gangene jeg har besøkt henne har hun møtt meg med et stort smil og positivitet. Hvis du har tannlegeskrekk, er dette en tannlege som forstår, og passer godt på deg. Ønsker man et tannlegebesøk der trygghet er i fokus, anbefaler jeg Kurdistan Mirza på det sterkeste!