Bestill time

Profilbilde av tannlege Hassan Khan

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 20. apr I morgen 21. apr Man 22. apr Tir 23. apr Ons 24. apr

Autorisasjon (2012)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Hassan Khan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hassan Khan

Dyktig og omtenksom

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

I romjula fikk jeg akutt tannverk. Min faste tannlege hadde ferie og jeg våget ikke vente til over nyttår for å få behandling. Oslo Tannlegesenter ble et tilfeldig, men lykkelig valg. Hassan Khan viste seg å være en både dyktig og omsorgsfull tannlege, som la stor vekt på at behandlingen skulle være så smertefri som mulig, hvilket den da også ble. Det viste seg at jeg måtte rotfylle, så det ble totalt 3 behandlinger, som alle forløp både raskt og smertefritt. Jeg kan anbefale Hassan Khan på det varmeste, spesielt til de som måtte ha tannlegeskrekk, da jeg opplevde at han la stor vekt på både å minske eventuelt ubehag og ikke minst forklare pasienten hva han gjorde til enhver tid.

Gir et meget godt inntrykk. Virker sympatisk og tillitsvekkende.

Jobber raskt.
Virker faglig dyktig og lytter til pasienten.

Kan ikke komme på noe som kan forbedres.

Super Tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Dette er en tannlege meg utrolig god pressisjon, teknikk, effektivitet og ikke minst en god personlighet
Å gå til en tannlege når man har skekken inne er ikke noe gøy.
Men dette var noe han klarte med Glans.

Veldig bra.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hyggelig og imøtekommende, tok mine problemer med odontofobi seriøst. Fikk god informasjon om kostnader, i tillegg studentrabatt. Veldig behjelpelig med hjelp til refusjon. Fikk behandling raskt og er veldig fornøyd med resultatet.

100% fornøyd med tannlegen

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

jeg syns han er veldig flink til å forklare . jeg er kjempe fornøyd med behandling.