Arne-Henrik Finnanger

Arne-Henrik Finnanger er tannlege i Stjørdal og Trondheim

Siste vurderinger av Arne-Henrik Finnanger

Fremragende tannlege!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Denne tannlegen er virkelig fremragende, er meget fornøyd med behandlingen jeg fikk på denne klinikken! Finnanger er utrolig profesjonell, og bidro til at jeg gikk fra å ha tannlegeskrekk til å tenke at det nesten er en fornøyelse å gå til tannlegen :).. Anbefaler Arne-Henrik Finnanger og Trondheim Tannhelsesenter!

Super tannlege!

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Flink og hyggelig kar som kurerte min tannlegeskrekk på et blunk.

Fantastisk

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Flink, rask og ikke minst hyggelig.Da jeg har tannlege skrekk, føler jeg at her er jeg kommet til rette mann. Har brukt 2 mnd på å gå gjennom tannlege listene, mitt valg ble Finnanger.

En suveren tannlege!

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Finnanger er en helt suveren tannlege. Hos Finnanger føler du virkelig at pasienten er i sentrum. Var så heldig at jeg traff på akkurat han da jeg måtte til tannlegen etter flere år med "tannlegeskrekk". Nå er det nesten en fornøyelse å gå til tannlegen. Jeg har anbefalt Finnanger til alle jeg kjenner, og hvis du har den minste snev av angst - Gå til Finnanger. Du vil ikke angre.

Utrolig bra tannlege

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk siden barndommen og har hatt store problemer med å sette meg i en tannlegestol.

Arne-Henrik tok imot meg og behandlet meg på en måte som gjør at jeg ikke lengre gruer meg til å gå til tannlegen.

Anbefales på det sterkeste.