Arne-Henrik Finnanger

Arne-Henrik Finnanger er tannlege i Stjørdal og Trondheim

Siste vurderinger av Arne-Henrik Finnanger

Magisk!

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Skal heretter anbefale Finnanger til alle jeg kjenner i området. Så tolmodig, sympatisk, dyktig og snill. Jeg gikk inn med ett hull å livredd og gikk ut med null hull å et stort skjvt smil (bedøvelse) ;)

Beste tannlege jeg har hatt

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Da jeg kom til Arne-Henrik første gang, hadde jeg ikke oppsøkt tannlegen etter at jeg fylte 20, dels på grunn av dårlig råd, men mest på grunn av tannlegefrykten jeg hadde opparbeidet meg etter flere år med en skummel skoletannlege.
Han er dyktig til tross for sin unge alder, og er lett å prate med, og får meg nesten helt til å glemme at jeg er livredd tannleger og folk som graver rundt i munnen min generelt. Når jeg en gang flytter fra trønderland, vil jeg savne ham. Han tok mine 13 hull på et halvt år, og selv om det var dyrt, har jeg i dag ingen plager lenger.
Også lett og raskt å få time om jeg trenger det.

den beste tannlegen jeg har møtt

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

en kjempeflink tannlege for oss med tannlegeskrekk,fikk meg trygg i hvertfall..å jeg hadde ikke vært til tannlege på mange år..litt dyr da men..

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Min faste tannlege, en dyktig mann som jobber raskt og grundig, får time hos han på kort varsel, kommer aldri til å gå til en annen tannlege.