Huong Maria Ngoc Thi Pham

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (2007)

Tannlegene på Fornebu Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Forneburingen 209, Fornebu S, Helsebygget 1364 Fornebu
Huong Maria Ngoc Thi Pham er tannlege i Drammen, Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Huong Maria Ngoc Thi Pham

Styr unna!

Klinikk: Colosseum Tannlege Nationaltheatret Skrevet

Jeg hadde fått time hos Maria for å fjerne en visdomstann. Hun visste lite empati og var ikke imøtekommende i det hele tatt. Følte at jeg ville bare avlyse hele operasjonen av visdomstanna fordi det var så dårlig atmosfære i rommet. Både henne og tannpleier var ikke noe hyggelige. Hvorfor de var sånn vet jeg ikke, men det oppsto et lite problem i forkant av operasjonen og det kan hende at det er derfor de handlet slik de gjorde.

Veldig dyktig

Klinikk: Colosseum Tannlege Nationaltheatret Skrevet

God hjelp fra en empatisk og forståelsesfull oralkirurg. Til tross litt nervøsitet i forkant under inngrepet med å fjerne visdomstenner fikk jeg god og stødig hjelp fra Maria og assisterende sykepleier. Ville anbefalt venner å dra dit ved behov for tannlegehjelp.

Lite empatisk og dårlig pasientopplevelse

Klinikk: Colosseum Tannlege Drammen Skrevet

Var hos Maria for kirurgisk fjerning av retinert visdomstann. Jeg gjorde mye research for å finne en tannlege som tilrettelegger for sånne som meg med tannlegeskrekk. Valget falt på Maria etter å ha fått bekreftelse på mail fra henne at hun var dyktig på denne type problematikk. Etter å ha fjernet visdomstannen hos Maria sitter jeg igjen med en dårlig opplevelse og føler at mine behov som pasient ikke ble ivaretatt.

Jeg følte meg ikke hørt verken da jeg gav utrykk for min bekymring på venterommet eller i tannlegestolen. For meg fremsto Maria som arrogant og uempatisk uten evne til å lese mine signaler om smerte og frykt. Hun var hardthendt og virket å ha veldig dårlig tid.

Etter behandlingen hadde jeg så dårlig tillitt til Maria at jeg måtte dra på etterkontroll hos en annen tannlege.

Utrolig dyktig!

Klinikk: Colosseum Tannlege Drammen Skrevet

Fjernet en visdomstann hos Maria. Jeg har ikke tannlegeskrekk men gruet meg veldig til å fjerne denne tannen. Maria var veldig tydelig i å forklare hva hun skulle gjøre og hvor lang tid det ville ta. Opplevde henne som veldig profesjonell og effektiv. Jeg kan bekrefte det som andre har skrevet tidligere - Maria vet virkelig hva hun driver med! Kan anbefale henne på det varmeste.

Profesjonell og omsorgsfull

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg var hos Maria for å operere ut visdomstenner. Jeg fikk inntrykk av henne som tillitsvekkende, profesjonell, dyktig og samtidig også medmenneskelig og omsorgsfull. Hun forberedte meg på hva jeg kunne forvente meg på en fin måte, og opptrådde empatisk hele veien. Hun var effektiv i utførelsen, og gav oppmerksomhet til hvordan jeg hadde det. Jeg syntes det var veldig smart hvordan hun dirigerte oppmerksomheten min til kroppen/pusten, da dette virker beroligende. Prosedyren kunne ikke blitt utført på en bedre måte!