Huong Maria Ngoc Thi Pham

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (2007)

Tannlegene på Fornebu Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Forneburingen 209, Fornebu S, Helsebygget 1364 Fornebu
Huong Maria Ngoc Thi Pham er tannlege i Drammen, Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Huong Maria Ngoc Thi Pham

Fantastisk!

Klinikk: Colosseum Tannlege Nationaltheatret Skrevet

Har fjernet visdomstenner to ganger hos Maria Pham. Jeg har tannlegeskrekk, men med Maria gikk disse to operasjonene som en drøm. Opplevde henne som veldig empatisk, tydelig, tilstede, profesjonell, effektiv og ikke minst flink. Denne dama vet hva hun driver med! Anbefaler henne på det varmeste.

Kjevekirurgi Drammen

Klinikk: Colosseum Tannlege Tønsberg Skrevet

Fikk 1/9-20 foretatt fjerning av visdomstann av Maria Pham ved Colosseum klinikken i Drammen. Hun fremstår som svært dyktig og tillitsvekkende og har min varmeste anbefaling.

Profesjonell, dyktig og tillitsvekkende

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg har operert ut to litt kronglete visdomstenner hos Maria. Opplevde Maria som profesjonell, dyktig og tillitsvekkende. Jeg følte meg trygg i hennes hender og ivaretatt på en god måte. Anbefaler Maria på det sterkeste.

Virker meget kompetent og tillitsskapende

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Besøket var på bakgrunn av et akutt behov. Fikk mer eller mindre umiddelbart time - og kom rett inn uten ventetid, til avtalt tidspunkt. Tannlege Maria Pham gjennomførte - slik jeg opplevde det - en meget grundig undersøkelse samtidig som hun konsulterte meg under veis. Jeg var ny og ukjent pasient for henne.
Vi hadde en saklig og konstruktiv diskusjon etter undersøkelsen, der hun la frem alternative behandlingsmuligheter, samtidig som hun forholdt seg meget korrekt og lojal til min faste tannlege som da var på juleferie.
En tannlege som så absolutt innga tillit.