Stadig flere finner legen sin på Legelisten.no

Det er lenge siden vi har skrevet noe om trafikken til siden, og for mange av dere er det nok heller ikke så interessant. Når vi nå velger å gjøre det, skyldes det at vi forrige måned nådde en liten milepæl som vi synes fortjener litt oppmerksomhet.

200 000 brukere besøkte Legelisten.no 280 000 ganger i januar, og dette er første gang i Legelisten.no's historie har vi satt besøksrekord i en måned der vi ikke har hatt nevneverdig mediaoppmerksomhet.

Tjenesten er i stor grad skapt av dere brukere, som har tatt dere tid til å vurdere deres fastleger, tannleger, spesialistleger og kiropraktorer. Dere har nå skrevet rundt 50 000 (publiserte) vurderinger, noe som sørger for at mange finner veien hit og får et betydelig bedre grunnlag for valg av helsepersonell enn når vi startet opp.

Vi vil rette en stor takk til alle dere som har bidratt så langt, og håper dere vil gjøre det også i fremtiden. Til gjengjeld lover vi å fortsette å gjøre vårt beste i videreutviklingen av siden, og å gjøre det enda enklere å finne helsepersonell som passer for deg!