Vi lanserer Legelisten.no Videolege

I en travel hverdag kan det være frustrerende å måtte ta fri fra jobb eller bruke tid på å reise til eller vente på fastlegen. Samtidig kan mange symptomer og sykdommer vurderes over video og krever ikke fysisk undersøkelse av en lege.

Vi har derfor, i samarbeid med Oslo Helse, lansert Legelisten.no Videolege, der du nå kan snakke med en erfaren allmennlege når og hvor det måtte passe deg. Konsultasjonen foregår rett i nettleseren på din mobiltelefon, nettbrett eller datamaskin og krever ingen nedlasting av apper eller installasjon av ekstra programvare.

En konsultasjon koster 350 kr, men frem til 31. januar gir vi 50% rabatt på konsultasjonen og prisen blir da kun 175 kr. Tjenesten er tilgjengelig på både dag- og kveldstid.

Dersom vi ikke kan hjelpe deg med ditt problem vil kostnaden til konsultasjonen normalt bli refundert.

Hva kan du få hjelp med over video?

Mange symptomer og sykdommer kan vurderes over video. I tillegg kan henvisninger til spesialist, legeerklæringer og bestilling av prøver som oftest ordnes over video.
Dette er ting du som regel kan du få hjelp med over video:

• Allergi
  • Angst