Vi lanserer: Legelisten.no for tannleger!

Mange har spurt oss om vi ikke kunne lage en tilsvarende side for tannleger. Det har vi nå gjort. Etter mange kvelder og helger er vi nå stolte av å kunne annonsere at det nå er mulig å vurdere tannleger på Legelisten.no. Hjelp andre med å finne en god tannlege, og skriv en vurdering av din nåværende tannlege eller tannleger du har brukt tidligere!

For å vurdere en tannlege, gå inn på forsiden eller i menyen helt øverst på siden og klikk på «Tannlege». Skriv så inn navnet på tannlegen eller tannlegekontoret, gå inn på profilen til tannlegen/tannlegekontoret og klikk på «Ny vurdering».

En vesentlig forskjell mellom tannleger og fastleger er at mens alle fastleger får sin prisliste diktert av staten, så står tannleger fritt til å kreve den prisen de selv ønsker. Noen tannleger er altså dyrere enn andre. Vi har derfor inkludert spørsmål relatert til pris på vurderingsskjemaet for tannleger.

En annen forskjell er at mens alle fastleger er oppført med navn på Legelisten.no, så er tannleger oppført med navnet på selskapet eller klinikken de jobber i. For veldig mange tannleger er imidlertid personnavnet og navnet på selskapet det samme (for eksempel har tannlegeklinikker navn av typen «Tannlege Ola Nordmann»). Hvis du ikke finner tannlegen din ved søk på navnet hans eller hennes, så forsøk å skrive inn navnet på klinikken der vedkommende jobber. Finner du fremdeles ikke tannlegen din, så send oss en epost til post@legelisten.no.

Hver enkelt vurdering hjelper andre å finne en ny tannlege. Del dine tannlegehistorier og hjelp andre å finne akkurat den tannlegen de søker etter!